Avatar billede AntonAKH Nybegynder
25. januar 2010 - 19:07 Der er 1 kommentar

Hjemmeside -Partner/Samarbejde/Bannerbyt

Det er sådan, at jeg godt kunne tænke mig nogle "partnere", altså nogle mennesker med hjemmesider, som man kunne samarbejde lidt med.

Jeg synes man burde udnytte muligheden for at dele trafik/besøgende/medlemmer, og måske endda dele indhold hvis man virkelig skal gøre det seriøst.

Derfor ville jeg høre, om der er nogen herinde som ville være med på sådan en ide?

Jeg har 3 sider jeg godt kunne tænke mig nogle partnere på.. Mest SmartPlanet, men også de andre for den sags skyld.

Dette er ikke et reklame-stunt hvis der var nogen der synes det - det er bare et håb om nogle partnere, der tænker det samme som mig. Derfor please lad være med alt muligt off-topic.

På forhånd tak.

AntonAKH

- SmartPlanet.dk
- WallOfFame.dk
- WallOfShame.dk
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
26. januar 2010 - 14:45 #1
bump