Avatar billede hense Novice
24. januar 2010 - 22:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Google Earth fejl

Er der nogen der ved hvad man skal gøre når denne fejl pludselig kommer i Google Earth?
Jeg har forsøgt med af afinstallering via en opdatering af windows installer, som GE selv anbefaler på deres FAQ, og derefter reinstalleret - men det hjælper ikke?
Min PC (XP sp3) er IKKE på en proxy server, og netværksforbindelsen er iøvrigt ok.

"Google Earth kunne ikke kontakte http://kh.google.com:80/ - kontroller din netværksforbindelse, og prøv igen om et kvarter. Yderligere oplysninger finder du på:
http//:earth.google.com/support/bin/answer.py?answer=20717hl=da"
Avatar billede milter Ekspert
25. januar 2010 - 01:11 #1
Kan det være din firewall, som blokerer?
Avatar billede hense Novice
25. januar 2010 - 22:45 #2
Har jeg prøvet at slå fra, men ingen effekt ?
25. januar 2010 - 22:53 #3
... eller dit (selvfølgelig) Sikkerhedsprogram ?
Avatar billede hense Novice
25. januar 2010 - 22:55 #4
... også det, men ingen forandring ?
Avatar billede milter Ekspert
25. januar 2010 - 23:04 #5
Er du på din egen private netforbindelse?
Avatar billede milter Ekspert
25. januar 2010 - 23:11 #6
... og du har selvfølgelig været igennem ALLE punkterne her? :

http://earth.google.com/support/bin/static.py?page=faq.html&hl=da
Avatar billede hense Novice
26. januar 2010 - 08:43 #7
ja og ja :-)
Avatar billede milter Ekspert
26. januar 2010 - 14:25 #8
Et skud:

Åbn Google Earth > Fil > Log af serveren > Gå til "Værktøjer" > Indstillinger > Cache > Slet cachefil > Anvend > OK > Prøv igen.

Hvis det ikke virker, er jeg næsten 100% sikker på, du skal kigge på din firewall igen.

Hvilken firewall bruger du?
Avatar billede hense Novice
09. maj 2010 - 12:24 #9
tak