Avatar billede Casperost Nybegynder
24. januar 2010 - 20:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fra ekstern til tv

Hey.. Jeg har fået en ekstern harddisk. Den er uden HDMI, så hvis jeg skal se film på mit tv, skal den køre gennem min computer og så med stik fra min computer og ind i fjernsynet (jeg har heller ik hdmi i min com)..Jeg har en PS3 og en harddiskoptager (hvor der er et usb-stik), så jeg tænkte man måske kunne se film over sin eksterne på sit tv, uden det skal igennem ens com.. enten over harddiskoptageren eller PS3'eren
Avatar billede Mik2000 Professor
24. januar 2010 - 21:03 #1
Det er måske muligt, ellers er det her en superfed løsning :)

WD TV LIVE HD
http://www.westerndigital.com/en/products/products.asp?DriveID=735
Avatar billede Casperost Nybegynder
24. januar 2010 - 21:19 #2
ja ok.. ville egentlig det andet for at sparre penge i forhold til kabler m.m.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
24. januar 2010 - 22:07 #3
Har du prøvet? Det er muligt, at du først skal smide filmen over på en usb-pen der er formateret med FAT32, for at HDD-afspilleren kan aflæse den.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
24. januar 2010 - 22:09 #4
Ja, og så skal den selvfølgelig ligge i et brugbart format (f.eks. Divx) - det står i manualen, hvad den understøtter.
Avatar billede Casperost Nybegynder
24. januar 2010 - 22:18 #5
Hvis den skal over på en USB, går idéen af det.. har en ekstern
Avatar billede Mik2000 Professor
24. januar 2010 - 22:23 #6
Min WD TV Live står bare rimelig skjult bag tv'et, men der er så også møbel der skjuler kabler, så her ses de ikke.
Den skal jo ikke tilsluttes computeren.
WD kan også snakke sammen med nas diske. Så du kan have en disk stående hvor som helst som PCen kan kommunikerer med, og bruge wd'en til at se den direkte fra den disk via netværk.

Og den viser jo alt.....
Video - AVI (Xvid, AVC, MPEG1/2/4), MPG/MPEG, VOB, MKV (h.264, x.264, AVC, MPEG1/2/4, VC-1), TS/TP/M2T (MPEG1/2/4, AVC, VC-1), MP4/MOV (MPEG4, h.264), M2TS, WMV9

Photo - JPEG, GIF, TIF/TIFF, BMP, PNG

Audio - MP3, WAV/PCM/LPCM, WMA, AAC, FLAC, MKA, AIF/AIFF, OGG, Dolby Digital, DTS

Playlist - PLS, M3U, WPL

Subtitle - SRT, ASS, SSA, SUB, SMI
Avatar billede Casperost Nybegynder
24. januar 2010 - 22:25 #7
Ja ok. men den koster til gengæld også mere end de kabler jeg ville købe.. ;)
Avatar billede Casperost Nybegynder
26. maj 2010 - 20:22 #8
Desværre ikke det ønskede svar