Avatar billede mikeo Nybegynder
24. januar 2010 - 17:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opsætning og synkronisering af outlook på windows mobile

Hej,

Jeg har problemer med at opsætte outlook på min windows mobile(6). Det fungerer fint med at synkronisere kalender, kontakter og emails mellem telefon og computer. Men det er ikke muligt at sende eller modtage emails fra min outlook profil på mobilen.

Min outlook på pc'en forbinder ikke til en exchange server, men henter fra en alindelig pop3.

Jeg kan godt sende og modtage hvis jeg sætter denne pop3 account op på min telefon, men så synkroniserer den jo ikke med min computer.

Håber mit problem er til at forstå :)

Er der nogen der har en løsning??
24. januar 2010 - 17:55 #1
Som standard... de E-mail du HAR hentet/læst på dine lokale PC kan du IKKE komme til at hente/læse på din Mobil. Og omvendt.

Hvis du i din opsætning hos ExchangeServeren fortælle at den ikke skal slette "afhentede" E-mail så vil der være (lidt) mulighed.
Men E-mail der er afsendt fra PC'en kan ikke se på mobilen og omvendt.

MEN: Hvis du er 100% tilknyttet en E-mail exchange server og ikke POP3 osv. (typisk firma løsninger), vil det være muligt som du beskriver det...
Avatar billede mikeo Nybegynder
27. januar 2010 - 14:30 #2
Når jeg synkroniserer min mobiltelefon med min pc, får jeg de seneste mails jeg har modtaget i outlook på pc'en med. Så det kan altså godt lade sig gøre :)

Jeg er interesseret i instruktion i hvordan man kan sende mails fra den outlook profil som bliver oprettet i mobilens emailprogram, når man synkroniserer den med pc'en.
Avatar billede mikeo Nybegynder
27. januar 2010 - 15:10 #3
Når jeg synkroniserer min mobiltelefon med min pc, får jeg de seneste mails jeg har modtaget i outlook på pc'en med. Så det kan altså godt lade sig gøre :)

Jeg er interesseret i instruktion i hvordan man kan sende mails fra den outlook profil som bliver oprettet i mobilens emailprogram, når man synkroniserer den med pc'en.
Avatar billede mikeo Nybegynder
20. august 2010 - 16:57 #4
Lukker