Avatar billede desp Nybegynder
17. juli 2001 - 19:50 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Besøgende/hit ?

Jeg ved ikke om det er den rigtigtige kategori.. men whatever!

Hvad skal man gøre for at få mange besøgende på sin hjemmeside.Bannerbytte ? El. Hva skal man ? Kom med nogle rigtige gode bud og tjen 40 point!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
17. juli 2001 - 19:52 #1
Du får automatisk besøgende på dit site hvis du har noget indhold man kan bruge.
Avatar billede stig3 Mester
17. juli 2001 - 19:58 #2
skriv \" nude kournikova\" i meta data :-)
Avatar billede desp Nybegynder
17. juli 2001 - 20:03 #3
hvad er meta data ?
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 20:05 #4
Som udgangspunkt griber du det helt forkert an! Jeg har hørt den med de mange besøgende tusindvis af gange...
Selvfølgelig kan de være sjovt at have mange besøægende til din side, og hvis hensigten er at du vil sælge bannerreklamer hvor annoncøren betaler pr. visning banner så kan det umiddelbart være en god forretning at \"snyde\" annoncøren og f.eks. lave et \"snydelink\" hvor du får det halve Asien ind og se din side på 5 min... Men sådan hænger verden bare ikke rigtig sammen i virkeligheden for du kan være sikker på at annoncøren holder øje med forholdet mellem antal visninger af bannere og antallet af kliks, og i visse tilfælde unikke kliks. Hvis det ser urimeligt ud stopper annoncøren og hverken du eller annoncøren får noget ud af det.
Sørg hellere for som bjarke-b siger at du har en side som folk rent faktisk har lyst til at besøge så skal du bare se, så kommer de fleste af dine besøgende stor set af sig selv.
Avatar billede agony Nybegynder
17. juli 2001 - 20:06 #5
meta data er data om data :-) (stik ord om sitets indhold)
Avatar billede stig3 Mester
17. juli 2001 - 20:07 #6
det er det nogle af søgemaskinerne bruger til at se hvad indholdet af siden er.

Prøv her på eksperten at klik \"view source\" så kan du se det øverst i koden hvad ekperten har skrevet.....
Avatar billede desp Nybegynder
17. juli 2001 - 20:08 #7
Dunse.... Du er vist gået helt forkert Snøvs! Hvem siger jeg er ude på det ? Der er ingen her der siger at jeg er ude på at tjene Penge!
Avatar billede desp Nybegynder
17. juli 2001 - 20:10 #8
stig3..jaja jeg ved godt hvad det er! se hvad jeg har på min!

mp3,teleon,cine5,sex,muzik,turkce,turkçe,astroloji,fal,oyun,program,crack,kahkaha,eglence,webmaster,sponsor,java,okul,mesaj,sozluk,windows,wap,html,oyun,nostalji,hile,beleþ,bedava,GSM,nokia,ericson,saðlýk,yerli,mp3,avp,platinum,antivirüs,programlarý,virüs,koruma,hack,nuke,trojan,firewall,mirc,irc,fikra,fýkra,mp3,webmaster,sponsor,fal,burc,spor,galatasaray.\" name=keywords>
<META content=\"All what you need cracking hacking , türkçe muzik , turkce oyunlar , hack nuke trojan dokuman ve programlar, teleon cine5 , cep melodileri , mp3ler midiler , astroloji , fal , spor , borsa , güzel top modeller ,
Avatar billede stig3 Mester
17. juli 2001 - 20:11 #9
hvorfor spurgte du så ?
Avatar billede desp Nybegynder
17. juli 2001 - 20:11 #10
stig3.. Hvad rager det dig ?
Avatar billede desp Nybegynder
17. juli 2001 - 20:13 #11
eyy.. Tjek siden og vurder om den ikke er god ! www.zombie-n.subnet.dk
Avatar billede stig3 Mester
17. juli 2001 - 20:13 #12
lækker måde at tiltale folk der prøver at hjælpe dig. du har en stor fremtid i møde.

bare et gæt:
du er ikke en dag over 12 år gammel (af sind i hvert fald)
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 20:18 #13
Men for at svare på dit egentlige spørgsmål så er der noget om det de andre her siger. Arbejd med meta og hvis du ser mellem fingerene med det jeg tidligere skrev så er det bare at tænke i \"porno-baner\" så skal du nok få besøgende, giv den med bannerbyt, fremhævede links, registrer dig overalt du kan komme til det, køb evt. trafik på andres sites og jeg kunne blive ved i det uendelige...
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 20:20 #14
Plat. Spild af tid.
Avatar billede desp Nybegynder
17. juli 2001 - 20:29 #15
Dårlig gættet 18... Og du prøver ikke at hjælpe mig!
Avatar billede desp Nybegynder
17. juli 2001 - 20:29 #16
dunse.. hvad er plat ?
Avatar billede desp Nybegynder
17. juli 2001 - 20:30 #17
Rend mIG!
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 20:30 #18
Dig!
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 20:31 #19
Det er useriøst at opføre sig som dig.
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juli 2001 - 20:41 #20
Desp >> Forkert attitude. folk sidder og tilbyder deres hjælp GRATIS og så sviner  du dem til - ikke videre smart. Desuden tvivler jeg på at ret mange søgemaskiner vil optage din side, de smider den nok hen i kasse med alle andre sider der spammer deres meta-tags, det der hjælper ikke, tvivler på at din side indeholder alt det og det er søgemaskinerne ret gode til at gennemskue.
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juli 2001 - 20:44 #21
*LoL* Prøv lige at se kildekoden til hans side:
http://www.zombie-n.subnet.dk/

Den har SEKS head-sektioner - og meta dataene er ikke placeret mellem én af dem!!!
Hvorfor mon han ikke får mange besøgende *GGGGGGGGG*

Mit råd:
Lær at kode noget ordentlig HTML og lav så en side med noget brugbart indhold.
Avatar billede webrunner Nybegynder
18. juli 2001 - 18:48 #22
Der er nok lige så mange html og body sektioner.
Det ligner en stor grydefuld cut\'n paste.
Avatar billede desp Nybegynder
18. juli 2001 - 23:57 #23
jaja det godt med jer!
Avatar billede -sofus- Nybegynder
21. juli 2001 - 23:51 #24
Hvordan fanden kan man overskue den source ?
Avatar billede egede Nybegynder
21. juli 2001 - 23:56 #25