Avatar billede regnfrakker Nybegynder
23. januar 2010 - 21:29 Der er 5 kommentarer

Program vil ikke åbne?

Hej alle.

Jeg har installeret Need for speed - most wanted, på min nye bærbare computer fra Acer, min Windows 7 installeret, men den vil ikke åbne spillet, når jeg prøver starte spillet, sker der intet, jeg har prøvet kompatilibets fejlfinding, men heller intet der sker der noget brugbart.. Udover most wanted, er der flere programmer der opfører sig lige ledes.. hvordan kan det være ?
Avatar billede wandaxp Praktikant
24. januar 2010 - 01:26 #1
Prøv at gå ind i "kontrol panel" - "Bruger konti" - Så der der en linie du kan sætte til at den ikke skal advare dette vil gøre at den blive mere kompatibel med ældre programmer og spil er en typisk fejl ved Windows 7
Avatar billede jenscarlo Juniormester
24. januar 2010 - 20:36 #2
Højre klik på ikonet og vælg kør som administrator.
Avatar billede wandaxp Praktikant
30. november 2010 - 15:43 #3
Kommer du frem til en løsning i sagen?
Avatar billede wandaxp Praktikant
03. maj 2011 - 01:50 #4
Skal dette snart sluttes?
Avatar billede rauwn Nybegynder
21. juni 2011 - 19:48 #5
Jeg får samme fejl, har både prøvet at tage Egenskaber, og vælge "Kør som XP SP2", og "Kør som Administrator", og været inde i Brugerkonti, for at slå "Hjælp til brugerkontistyring" fra.

Jeg får stadig fejlen, om at den ikke vil åbne, og windows vista forsøger at finde fejlen - hvorefter min eneste mulighed er "Luk program".

Jeg håber på at I kan hjælpe mig.