Avatar billede jeeh Nybegynder
17. juli 2001 - 18:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mus

jeg har fået en ny trådløs mus men kan ikke få den til at virke selv og jeg har brugt instalations diskketten
har sat den nye mus til i den samme port som den gamle men når jeg genstarter skriver den at der ingen mus er tilsluttet hvad gør jeg ??
Avatar billede lingoman Nybegynder
17. juli 2001 - 19:21 #1
Hvilken MacOS version er musen kompatibel med og hvilken bruger du?
Hvad bruger din trådløse mus som strømkilde ? Batteri ?
mvh Geo
Avatar billede jeeh Nybegynder
17. juli 2001 - 21:07 #2
den bruger batteri og musen hedder sandberg
Avatar billede lingoman Nybegynder
17. juli 2001 - 21:43 #3
Dersom du selv har besvaret dit spørgsmål går jeg ud fra at du fik løst problemet.
Vi andre på eksperten kunne også godt tænke os at vide hvad det var.

Hvilke OS versioner kan den bruges til?

mvh Geo