Avatar billede sprite Nybegynder
17. juli 2001 - 18:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dirch Passer

Er der nogle der ved hvor man kan finde mere information med hele Danmarks folkekære skuespiller Dirch Passer, er der et sted på nettet hvor man kan finde små lyd og evt. videoklip er igang med en hjemmeside om ham, så håber DU vil hjælpe....
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. juli 2001 - 18:26 #1
Avatar billede bbs Nybegynder
17. juli 2001 - 18:27 #2
Jeg har en 20 stykker af Audio filer ..

Prøv at ta\' KaZaA ned der er der sikkert en masse filer ..

btw, så er det ikke ulovligt at ta\' lydfiler med Dirch Passer ned ..
Avatar billede prodic Mester
17. juli 2001 - 18:32 #3
bbs->Hvorfor er det ikke ulovligt?
Avatar billede bbs Nybegynder
17. juli 2001 - 18:34 #4
Der er ikke lagt copyright på ..
Tingene er jo taget fra revyer, ikke fra CD\'er og Plader ..
Avatar billede sprite Nybegynder
17. juli 2001 - 18:38 #5
hmmmm
Avatar billede prodic Mester
17. juli 2001 - 18:43 #6
bbs->Du kan roligt regne med at kunstneren der har skrevet de enkelte monologer/tekst-stykker har CopyRight på det materiale.
Det er desuden ligegyldigt hvor det enkelte materiale kommer fra, om det så er en bog/CD eller noget helt tredje.
Der er en god chance for at der er CopyRight på de enkelte ting.
Hvor har du f.eks fået de brudstykker fra?
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 18:43 #7
bbs> Kan du ikke selv høre hvor dumt \"Der er ikke lagt copyright på ..\" lyder?

Copyright er ikke noget man \"lægger\" på, det er noget der altid er på det musik, film, lyd, eller whatever man producerer.

Så kan folk så give andre lov til at hente eller se det, men der er stadig copyright på!

Dem der har optaget det til en Revy med Dirch, har altså copyright på de ting, og du kan ikke bare fjerne den fordi det ikke er nuppet fra en CD...
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 18:43 #8
:)