Avatar billede heavyhenning Nybegynder
22. januar 2010 - 13:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word 2007 holdt op med at fungere?!

Hej experter,

Jeg har et problem med en computer. Når jeg lukke word, kommer dem med følgende fejlmeddelse; 'word holdt op med at fungere.' Nogen der kender en løsning på dette problem.?

Office 2007
Vista 32bit

Mvh
Henrik
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2010 - 14:22 #1
Kan du ikke smíde din office-cd i cd-drevet og køre en reperation ?
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
22. januar 2010 - 14:34 #2
Been there, done that. Det virker desværre ikke, når reparationen er færdig, kommer problemet igen.!?
Avatar billede Vandreren Novice
22. januar 2010 - 17:48 #3
Sørger du for at køre Word som administrator?
Avatar billede kgkg Nybegynder
23. januar 2010 - 00:30 #4
Skrives der nogen fejl i eventloggen?

Du kan starte eventloggen ved at skrive følgende kommando i en kør... boks (Windowstast + R)

Skriv eventvwr.msc ot tast Enter.
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
18. august 2010 - 14:18 #5
lukket