Avatar billede lklo Nybegynder
21. januar 2010 - 19:22 Der er 3 kommentarer

Musseproblemer til MacBook Pro 15,4"

Jeg købte en MacBook Pro i sommers. Den virker perfekt og der er intet galt med den, men det er der tilgengæld med samtlige muse når jeg tilslutter dem macbooken.

Det er som om at min mus kun opfatter halvdelen af bevægelserne, og den tager store ryk på skærmen sådan pludseligt, selvom jeg ikke køre nogle programmer i baggrunden.

Touchpaddet virker perfekt så det er musen det er i vejen med.
- Man ville nok tro at det er musens skyld, som jeg også var overbevist om i starten. Den idé fik jeg dog hurtigt udelukket da jeg prøvede den resterende del af min samling af muse.
Der er prøvet muse fra mærker af:

Apple's originale MacBook mus
Intelli Mouse serien
Dell
Hp
Razer
Roccat

Problemstillingen er ens ved alle disse muse, og så ved jeg ikke længere hvad kan løse mit problem. Er der nogle af jer som kan løse mit problem?
Tak

Ps: Det skal lige siges at alle overstående muse virker perfekt til min stationære pc hvis styresystem er windows xp sp2.

lklo
Avatar billede nicolaioster Nybegynder
21. januar 2010 - 19:38 #1
Har du tænkt på om det er en fejl i dine usb porte, måske noget med forbindelsen? Det kunne jo godt være derfor at der er noget med forbindelsen, det lyder det til at være, da du har prøvet med så mange forskellige muse.

Jeg vil tro at jeg har den samme version af macbook 15" pro, som dig, og jeg har ikke nogen problemer, hverken når det går i gennem usb port, eller igennem bluetooth.

Så prøv at se om det er det samme når det er med bluetooth, ellers ville jeg kontakte apple.
Avatar billede lklo Nybegynder
21. januar 2010 - 19:44 #2
Har prøvet begge usb porte som er der, og det er en mulighed, men eksterne harddiske virker helt fint. Der overføres også filer uden problemer, så på en måde tror jeg ikke det er der problemet ligger.
Avatar billede nicolaioster Nybegynder
23. januar 2010 - 19:02 #3
Virker virkelig underligt.

Prøv at kontakte apple support, har altid fået god hjælp der inde fra. Også selvom at det nogen gange er svenskere, der tager telefonen ;D