Avatar billede Schjelde Nybegynder
21. januar 2010 - 18:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar

Hej :)

Jeg står og skal til at finde mig en bærbar computer..
Jeg har ingen forstand på hvordan og hvorledes den skal være..

Info:
Hurtig
Godt billede
Højst 15 t.
Højst 2,7 kg.
Godt grafikkort.

Har i alt 6200 kr. - Har søgt og søgt og også fundet noget der ser godt ud, men har INGEN ide om hvad der er godt... - Så please.. Rådgiv mig :)
Avatar billede haverslev Novice
21. januar 2010 - 18:20 #1
Godt nok 15,6" skærm, men gode maskiner:

Denne Acer er med sidste nye Core i3 processsor og det nye Radeon HD 5650 1Gb graffikkort.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=714838

Hvis du hellere vil have en HP - knap så godt hardware som i  ovenstående, men kan nemt opfylde dine krav også til spil:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=639299
Avatar billede Schjelde Nybegynder
21. januar 2010 - 18:29 #2
Ja er faldet lidt for HPérn. - Er det det bedste du kan finde for 6200 kr.? - for så tror jeg, at jeg snupper hpérn.
Avatar billede Schjelde Nybegynder
21. januar 2010 - 18:38 #3
Arrg et krav mere var også Windows 7.. - kan kke finde den hp der med det..
Avatar billede haekle Nybegynder
21. januar 2010 - 18:41 #4
Avatar billede haverslev Novice
21. januar 2010 - 18:48 #5
Jeg vil ikke anbefale den du linker til - det er med den gamle og forældede type cpu.

Ang. HP`en
Maskiner der er købt med Vista er fuldt opgraderings berettiget til Windows 7 - indtil d.31/01/2010 (gratis)
http://welcome.hp.com/country/dk/da/mda/windows7/upgrade/tools.html
Avatar billede haverslev Novice
21. januar 2010 - 19:11 #6
Avatar billede Bodillen Nybegynder
21. januar 2010 - 23:27 #7
Haverslev: Hvordan adskiller processoren i din sidste anbefaling sig fra den i haekles Asus?
Hvad med den her? http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=574422&view=detailed#ProductTabs  Hvis man kan vente?
Avatar billede haverslev Novice
22. januar 2010 - 07:55 #8
Ups, Den udskiller sig ikke - samme CPU, var kun OBS på at den var med Win7 i forhold til at spørger gerne ville have en HP med Win7 i stedet for den HP Vista i indlæg #1 - godt fanget :-)
Avatar billede haverslev Novice
29. januar 2010 - 16:05 #9