Avatar billede little_kim86 Nybegynder
21. januar 2010 - 11:54 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Deaktiver windows lyd ved docking

Jeg har en computer med Windows XP SP3 og er meget intrasseret i er få deaktiveret den windows lyd der kommer når man montere eller afmontere computeren i en docking station.

Har været inde og kigge under windows lyde. Altså der hvor man kan indstille hvilke lyde der bliver afspillet ved lukning af computer osv. men der syntes jeg ikke at kunne finde det.

Håber nogle af jer herinde kan hjælpe mig med mit problem.

//Kim
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2010 - 12:55 #1
mener at huske er det er noget med det her man gør

http://i49.tinypic.com/w847z4.jpg

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2010 - 13:00 #2
og så selvfølgelig også program slut men er ikke sikker da det er længe siden
Avatar billede anders-j Nybegynder
21. januar 2010 - 13:23 #3
Er det tilfældigvis en IBM/Lenovo bærbar?
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
21. januar 2010 - 14:54 #4
#anders-j
Jo det er sjovt nok en IBM/Lenovo X200...

#treatmenice
Nej det er ikke der inde. Har haft kigget hele den liste igennem og lyttet til de lyde og der er ikke en der lyder som den lyd der kommer når man dock'er PCen.
Avatar billede anders-j Nybegynder
21. januar 2010 - 15:06 #5
Har du så Presentation Director?

Ikke at jeg kender det alt for godt, men derinde kan du jo vælge alt muligt hvordan maskinen skal være når du docker den bla.

Hvis du klikker den frem, og så giver "applaying schemes" ( mener jeg det hedder ) et tryk, så erindrer jeg svagt, at du der kan fjerne div. lyde.

Man kan ihvertfald der, sætte den til at have en fast opløsning mm. når man docker den..
Der er mange der har problemer med skærmopløsning efter undock, og det er simpelthen fordi man lige skal et smut derind og så sætte det op til at være fast, når den bliver docked.

Anyways, for meget snak om noget andet.. :)

Tjek derinde, om ikke det er muligt du kan sætte lyd/fra til.´

Har du ikke presentation Director, så hent det her, til din model.

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-67364.html

Anders
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
21. januar 2010 - 15:28 #6
#anders-j
Syntes ikke rigtig at det ser ud til at virke. Har ikke rigtig fået programmet frem efter installationen. Det ligger sig vel normalt i Kontrolpanelet ikk?
Avatar billede anders-j Nybegynder
21. januar 2010 - 15:35 #7
Det lægger sig som regel ude på skrivebordet som en genvej, ellers kig i start -> programmer , og der kan også være et ikon nede ved uret i system tray.
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
21. januar 2010 - 15:42 #8
Så blev den af en eller anden underlig grund ikke installeret... Prøver lige igen ved lejlighed...
Avatar billede anders-j Nybegynder
21. januar 2010 - 15:50 #9
Har du prøvet at genstarte?
Avatar billede anders-j Nybegynder
21. januar 2010 - 15:51 #10
Kig også evt. under installations instructions her->

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-67364.html#install
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
21. januar 2010 - 16:09 #11
Kan godt installere et program. Og har genstartet. Men mange tak Anders. Kigger lige på det i morgen, er lige lidt presset med tiden idag...
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
08. februar 2010 - 09:03 #12
I må undskylde den lange svartid fra min side.

Har fået fjernet lyden ved at disable en batteri alarm i biosen.

Hvis nogle af jer syntes at i skal have nogle points for jeres hjælp må i lige liggge et svar.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2010 - 09:10 #13
ser ikke ud til nogle af os har lagt en løsning så læg selv et svar og accepter

men lad os lige se om der nogle der har andre ideer
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
09. februar 2010 - 07:24 #14
Svar