Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
20. januar 2010 - 20:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DWL-G700AP

Jeg er fuldstændig blank hvad det her angår. Jeg har fulgt installationsguiden, og det virker overhovedet ikke.
Hvordan får jeg skidtet til at virke?? Det ser så nemt ud på den LYN installationsvejledning, en der er ikke meget LYN over det...
Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede Nereos Nybegynder
21. januar 2010 - 17:25 #1
Hvor langt er du kommet?
Har du fået forbindelse med den med et netkabel først?
Det er i hvert fald en god start, så du kan komme ind på konfigurations siden.
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
22. januar 2010 - 17:28 #2
Jeg har prøvet med kabel, men der sker ikke noget. Siden kan ikke vises, skriver den. Men nu har jeg fået hul igennem med min søns nintendo DS og på WII. Der satte jeg den bare til og søgte så efter netværk på Nintendoen, så virkede det. Men kan ikke få hul via PC. Men skulle egentlig også kun bruge den til Nintendo, men kunne da være rart hvis den bærbare også kunne bruge den.
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
27. juni 2010 - 20:48 #3
Problemet løst