Avatar billede runforcover Nybegynder
19. januar 2010 - 22:09 Der er 1 kommentar

Er min macbook pro død?!?!?!

Hey alle,
Håber nogen kan hjælpe - jeg bruger min mac til arbejde, så 4 uger i favnen på Fona ville være en katastrofe.

I dag da jeg sad og arbejede gik min mac pludselig kold,den stod bare og knasede og viste badebold ikonet. Intet virkede, kunne ikke afbryde programmer eller noget - så til sidst holdt jeg bare powerknappen inde til den slukkede.
Nu vil den så ikke starte op igen, og det lyder til at de normale knaselyde fra harddisken er lidt højere end normalt. Den går igennem den normale startprocedure, men bare meget langsomt, og når aldrig helt til vejs ende.

Jeg har prøvet at boote fra OS X cd og kørt kontrol og rep af disk, men den fandt intet. Ved disktilladelser, sagt den efter 1 sekund at der intet var i vene, hvilket jeg aldrig før har oplevet.

Så hvad gør jeg nu?
HÅBER VIRKELIG AT I KAN HJÆLPE!!!
Avatar billede nicolaioster Nybegynder
23. januar 2010 - 19:04 #1
Lyder som om at din harddisk er stået af. Tror desværre at du er nød til at sende den rep. Det er jo det irriterende ved macbook pro (hvis det er en af de nye du har) at man ikke selv kan skifte harddisk.