Avatar billede gribben Nybegynder
19. januar 2010 - 20:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logitech tastatur har bytter om på programér tasterne

Jeg har en Logitech Cordless tastatur samt optisk mus ca.6 år gammel.
Indtil i dag var jeg meget glad for begge dele bortset fra at musen æder batterier, som vi andre spiser jordbær - bare en side bemærkning :-)

Problemet er, at i dag kunne jeg pludselig ikke bruge mine programmerede taster, jeg bruger selvfølgelig E-Mail til e-mail men den kommer op med MUTE - hvis jeg skal have e-mail skal jeg bruge Volume o.s.v. Den er bare gået grassat, resten af de "normale" taster fungerer perfekt.

Jeg har scannet for malware/virus, fejlretning, systemgendannelse, checket menuen for programening af tastaturet, men alligevel bliver knapperne ved med at bytte om.
Jeg kan nogenlunde leve med ombytningen, men en del af kanpperne reagerer slet ikke mere.

Så hvad er der galt, der er ikke automatisk opdateret siden den 13.01.2010 fra Windows.
Nyt tastatur eller - og de mangler IKKE batterier?
Jeg har Windows XP på stationær Dell PC.

Jeg kan ikke komme i tanke om andet til fejlretning i øjeblikket
- er der nogen der kan???
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 07:36 #1
afinstaler setpoint fra kontrolpanel og genstart

instaler så 4.80 på maskinen

du må IKKE lægge det hen over - det står der på logitchs side

det skulle meget gerne løse dit problem
Avatar billede gribben Nybegynder
20. januar 2010 - 14:47 #2
ØHH hvad er setpoint, det mener jeg ikke findes i mit kontrolpanel.

I øvrigt er mit tastatur så gammelt, at der ikke har været opdateringer til det de sidste 4 år eller mere.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 15:05 #3
nu kan det jo være det er defekt men hvorfor har du ikke tjekket det på deres side

http://www.google.com/search?q=Logitech+Cordless+tastatur&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=&oe=

hvad hedder det

man bruger setpont hvor du kan tilføje og fjerne brugen af knapper.

http://www.logitech.com/index.cfm/search/&cl=dk,da?q=Cordless+tastatur
Avatar billede gribben Nybegynder
20. januar 2010 - 15:21 #4
Den hedder og ligner denne Logitech Cordless Desktop Optical

www.eksperten.dk/spm/813797

og den er lige så gammel som spørgerens på Eksperten, derfor findes den ikke afbilledet hos Logitech.

OG ja defekt, ved nærmere eftertanke tror jeg mit rengøringshold måske har gjort rent med lidt for meget vand.

Hvis ikke du har andre forslag, så smid et svar, så jeg kan give point.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 15:29 #5
du kan købe dem ganske billigt i elgiganten med mus og det hele

du behøver ikke købe det dyreste men spørg sælgeren.

jeg bruger genopladelige batterier i mit logitech 5000

m.v.h