Avatar billede MathiasDue Nybegynder
19. januar 2010 - 17:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tilpasse MSN vinduer - de går tilbage til standard.

Jeg har flere gange prøvet at indstille mit msn vindue til den størrelse jeg vil ha' den til, men hver gang der er en der skriver eller jeg skal skrive til en så er vinduet stort igen.. any ideas? ^^
19. januar 2010 - 17:41 #1
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

... bare for en go' ordens skyld: Snakker vi den 'store' http://download.live.com/messenger ? Eller den gamle XP standard Messenger ?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. januar 2010 - 18:01 #2
indstil vindue, og luk programmet. Så bør den huske det til du næste gang lukker i en anden størrelse.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
19. januar 2010 - 18:06 #3
Vi snakker XP - men dog også på visse vista maskiner, og ja det er den nye live messenger :)

jeg prøver lige claes..
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
26. januar 2010 - 09:11 #4
Mange tak claes57 - aflæg svar :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2010 - 14:23 #5
ok...