Avatar billede reagan Nybegynder
17. juli 2001 - 15:34 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Frontpage 2002

Er der nogen der har prøvet Frontpage 2002 eller set test af den
Avatar billede zytech Nybegynder
17. juli 2001 - 15:37 #1
Findes der noget der hedder Frontpage 2002 ?
Jeg tror du mener Frontpage XP ?
Avatar billede zycho Nybegynder
17. juli 2001 - 15:39 #2
Der findes FP 2002. Det er en del af Office XP ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
17. juli 2001 - 15:41 #3
XP OFFICE ER EN GOD PAKKE MED FLERE FUNTIONER OG BEDRE MULIGHEDER END OFFICE 2000 PREMIUM MEN ELLERS ER DEN DET SAMME BARE I EN NY INDPAKNING DU KAN LÆSE MERE INDE PÅ MICROSOFT HP
Avatar billede zytech Nybegynder
17. juli 2001 - 15:43 #4
Hvis du har Frontpage 2000 synes jeg ik du skal opgradere da det er spild af penge!
FP 2000 er næsten ens med FP XP.
Der er kun ændret lidt på designet og så nogle funktioner. Og så er der også den der nye registrering funktion, som er noget lort, hvor du skal ringe til Irland og åbne programmet.
Jeg har selv prøvet det nye frontpage og vil derfor ikke anbefale dig at købe det.
Avatar billede resten Nybegynder
17. juli 2001 - 15:46 #5
ja det siger jeg også hvis man ikke har andre muligheder men både xp og xp office er dejlige at arbejde/lege med men unødvendige da det de andre er lige så gode.
Avatar billede resten Nybegynder
17. juli 2001 - 15:49 #6
Avatar billede resten Nybegynder
17. juli 2001 - 15:51 #7
det link før det var til xp office professional her til standarden http://www.microsoft.com/catalog/display.asp?subid=22&site=10871&x=15&y=8
Avatar billede nadelmann Nybegynder
18. juli 2001 - 08:25 #8
Det kommer meget an på hvad du bruger fra Frontpage. For hvis du bruger themaer så er der kommet yderligere funktioner i forbindelse med eksterne links (fedt), ellers er upload også ændret så man nu kan se en log fil over hvad der er sket, godt hvis din site er på 100MB + eller hvis der er fejl.

Ellers har jeg kun fundet småting
Avatar billede resten Nybegynder
18. juli 2001 - 09:30 #9
hej reagan hvad siger du??  :)
Avatar billede proboss Nybegynder
20. juli 2001 - 19:03 #10
Yes jeg har prøvet den nye frontpage 2002 og du kan køben uden resten af xp parken frontpage 2002 er forbedret på en del punkter. baland andet er der en del flere themes du den er også forbederet hvad angår asp på den måde at der nu er flere ting du kan tilføje pr automatik her i balandt en top 10 og meget mere. der er også muligheder for bedere grafik den understøtter xml og meget mere.

hvis du vil bruge frontpage så opdater du bare ellers vil jeg foreslå du bruger

Visual InterDev 6.0 i stedet.

//proboss