Avatar billede NsD87 Praktikant
19. januar 2010 - 12:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TV-out til NYT LCD TV..

Hey.. Først og fremmest, længe siden og er lidt rusten.
Lige købt nyt fjernsyn, og opdagede dette ikke havde et S-Video indgang, men på det nye er der ingen S-Video indgang, der er normal PC-In stik(VGA mener jeg), 4 HDMI indgangen, netværk stik.
Og på min computer(som ik er så hightech længere :D) er der kun S-video out, VGA(selvf) og DVI.
Mit spørgsmål er så:
Hvordan får jeg så mit PC skærmbilled(som klon) hen på min nye fladskærm uden at bruge et 8 meter langt VGA-kabel?
er det bare et 8 meter langt DVI til HDMI ?
(meteren er selfv. ligegyldig)

Håber det var forståeligt.. ellers skriv.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
19. januar 2010 - 12:51 #1
Ja, det ville jeg gøre...
Avatar billede NsD87 Praktikant
19. januar 2010 - 12:57 #2
Jo jo, men hvem er du? :) ej Ok cool, osse det jeg regnede med.. Tak.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
19. januar 2010 - 13:24 #3
Ved ikke hvor stor betydning det har med DVI til HDMI kablet, men husk kabler kan ikke være over en hvis længde.
USB kabler er fx umiddelbart max 5 meter.
Ville bare lige gøre dig opmærksom på muligt problem.
Avatar billede NsD87 Praktikant
19. januar 2010 - 13:58 #4
ok