Avatar billede probi Nybegynder
18. januar 2010 - 18:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mail-adresse

Mister jeg min mail-adresse, når jeg skifter fra TDC til Telenor?? Det er en @privat.dk mail.

Jeg har et firma og skal skifte tele-udbyder, men er i tvivl om jeg mister min mail-adresse.
Avatar billede haverslev Novice
18. januar 2010 - 19:07 #1
Tror ikke du kan beholde den privat.dk mail - det er TDC mailserver.

Telenor (gammel Cybercity) har deres egen adresser
http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice_bredbaand/vejledning/e_mail/ny_emailadresse/

Ekstra adresser kan oprettes som: xxx@post.telenor.dk.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2010 - 19:26 #2
Tror ikke konti må lukkes hvis de er aktive. Jeg har en gammel mailadresse der er 11 år gammel, fra dengang jeg brugte modem.
Har fået at vide den vil blive lukket, hvis den bliver inaktiv i 3 mdr.
Avatar billede haverslev Novice
18. januar 2010 - 19:56 #3
Avatar billede probi Nybegynder
30. januar 2010 - 00:52 #4
lukket
Avatar billede haverslev Novice
30. januar 2010 - 09:29 #5
Øhh hvad er løsningen ?