Avatar billede slitch Nybegynder
17. januar 2010 - 16:52 Der er 1 kommentar

trådløs headset til skype eller msn ?

hej jeg søger et trødløst headset som man kan bruge til skype eller msn.

jeg tænker på nogle løsninger:

1. købe et headset som har trådløs forbindelse til computeren via bluetooth.

2. køb et trådløst head set som har en modtager/sender boks som så er forbundet til computeren i mic-in og audio-out med minjack stik.

hvis i kender nogle hjemmesider hvor man kan købe sådan noget udstyr hende, så skriv det venligst som link i din kommentar eller som svar.

hilsen poul
Avatar billede michaelthomsendk Nybegynder
03. marts 2010 - 12:22 #1
Hej Poul

1. Du kan bruge din/en øresnegl fra mobiltelefonen, det bliver godt kun mono, men er lige til.

2. Den løsning har jeg ikke set, men den findes til stereolyd ud.

Hilsen Michael