Avatar billede nellem Nybegynder
17. januar 2010 - 16:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sidepanel i Vista - fejl

Jeg har uden problemer hidtil haft "Vejr" installeret i sidepanel. Efter i lang tid at have stået stille på det samme vejr, opdager jeg, at "Indstillinger" mangler og det ikke opdateres.

Der er nogle gadgets, som ikke har "Indstillinger", men det har Vejr, som er et standard gadget på Vista.

For en sikkerhedsskyld har jeg kontrolleret på min bærbare, som fungerer uden problemer - og hvor vejr-gadget har "Indstillinger", som man selv kan indstille lokalitet hvorfra man vil hente vejrudsigten.

Jeg har selvfølgelig prøvet at afslutte sidepanel og starte igen. Jeg har prøvet at geninstallere vejr-gadget, som ligger i oversigten. Endelig har jeg søgt dette gadget på tilføj gadgets fra Internettet, men kan ikke mere finde dette gadget. Når jeg søger på "vejr" får jeg et andet, som ikke virker lige så godt som standard vejr-gadget.

Lidt underligt problem og jeg håber der vil være én som kan hjælpe med at få dette gadget til at fungere igen. De øvrige gadgets jeg har i sidepanel, fungere uden problemer og nogle af dem har da også "Indstillinger", som altså er forsvundet på vejr-gadget.
Avatar billede DongE2010 Nybegynder
28. januar 2010 - 10:39 #1
Hej har samme problem for en bruger, har endnu ikke fundet en løsning, men måske virker dette på din?
Selvom det ikke er en crashed Sidebar kan det være det virker på din fejl.
http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/how-to-repair-your-crashed-or-hanging-vista-sidebar/
Avatar billede nellem Nybegynder
28. januar 2010 - 13:38 #2
DongE2010. Tak for din anvisning. Desværre afhjalp det ikke mit problem. Jeg høre gerne fra dig igen hvis du finder ny løsning.
Avatar billede aanonymoss Nybegynder
16. maj 2010 - 07:51 #3
hvorfor virker mit vejr ik? den siger den ik kan få forbindelse
Avatar billede aanonymoss Nybegynder
17. februar 2011 - 17:54 #4
hmm
Avatar billede nellem Nybegynder
17. november 2012 - 13:00 #5
Afsluttes uden løsning