Avatar billede Januar68 Nybegynder
17. januar 2010 - 10:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

WOT advarer. Skal man tage det alvorligt?

WOT advarer og siger "Poor" om en side.

Kan man risikere mallware eller lignende?

http://www.mywot.com/

Siden er fra
Dansk Selskab for fri Historisk Forskning

Vil ikke bringe et link, da det jo er en ret "speciel" side, som jeg ikke sympatiserer med eller tror på.

(Dette er ikke et oplæg til en politisk/historisk debat!)

Kun om man risikerer mallware, siden WOT siger "Poor" og viser rød advarsel.
Avatar billede Januar68 Nybegynder
17. januar 2010 - 10:28 #1
Ja, det kunne jo også være en helt anden side, som WOT advarede om, det var vist tilfældigt jeg fik nævnt dén side. Altså ikke specielt for at gøre opmærksom på den!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2010 - 11:37 #2
http://www.holocaust.nu ser ok ud ...

Som jeg læser det er det brugerne selv der registrerer div. sider....???
Avatar billede perhol Seniormester
17. januar 2010 - 12:09 #3
Som john_stigers skriver:
Det er brugerne der selv registrerer sider, og det kan de jo gøre af mange grunde. F.eks. at "det jo er en ret "speciel" side, som jeg ikke sympatiserer med eller tror på", så jeg må hellere advare hele verden imod den.
Det siger ikke noget om hvorvidt siden indeholder noget der kan skade din computer!
Avatar billede Januar68 Nybegynder
17. januar 2010 - 12:33 #4
Tak. Ja men det lyder jo godt nok, så.

Jeg kigger videre på siden.

Og jeg var altså ikke ude på at advare nogen her eller andre steder i verden med denne side.

Går ind for ytringsfrihed for ALLE. Lige meget hvor aparte budskabet måtte være.

Og fordi jeg selv er uenig, så kan andre jo godt have ret, teoretisk set ;-)

Kom med et svar, tak

For mit spørgsmål gik udelukkende på det tekniske, ikke andet.
Avatar billede Januar68 Nybegynder
17. januar 2010 - 13:01 #5
Men det vil så også sige at man ikke helt kan regne med WOT, hvis det er brugere, som af en aller anden årsag ser sig sur på en side, som bestemmer hvordan WOT skal reagerer.

Hmmmm ...
Avatar billede Januar68 Nybegynder
17. januar 2010 - 19:09 #6
Nåh, men kom med et svar, så I kan få jeres points ...
Avatar billede perhol Seniormester
17. januar 2010 - 20:36 #7
Afstår.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2010 - 20:39 #8
ok :)