Avatar billede droner Nybegynder
16. januar 2010 - 12:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Macbooks mailprogram - kan ikke hente mails

Hej,

Jeg bruger Gmail og indtil i går fungerede det upåklageligt i min Macbooks mailprogram. Jeg prøvede at sende nogle store filer og det gik ikke så godt. Nu lader det til at de blokerer for at jeg kan hente nye mails. Ihvertfald ved jeg at jeg har modtaget mails, men de kan ikke hentes ind i mit mailprogram. De mails jeg prøvede at sende bliver ved med at dukke op i mappen "min Mac, genoprettede". Jeg sletter dem, men de dukker op igen og igen. Hvordan kommer jeg ud af kattepinen, så jeg kan bruge mit mailprogram igen?
Avatar billede kdasummer Nybegynder
16. januar 2010 - 14:38 #1
prøv at slette den konto du har oprettet i mail.app og opret den igen. altså ikke slette din gmail, men kun den i mail.app.
Avatar billede droner Nybegynder
17. januar 2010 - 21:29 #2
Hej, det har jeg også overvejet, men det vil jo ikke hjælpe, hvis problemet gentager sig. Spørgsmålet er mere hvordan jeg slipper af med de store mails, der ligger og blokerer. De ligger ikke engang i udbakken, men bliver som sagt ved med at gendanne sig.
Avatar billede kdasummer Nybegynder
17. januar 2010 - 22:50 #3
altså hvis du kun har problemet i dit mailprogram er det da værd at prøve
Avatar billede droner Nybegynder
18. januar 2010 - 21:18 #4
Jeps og det virker har jeg konstateret. Jeg er dog stadig ude efter en løsning, hvis problemet opstår igen. Jeg gider jo ikke slette min konto hver gang jeg det sker. Det ser ikke ud til, at der kommer et svar, der kan hjælpe bedre end dit, så smid et svar og du får pointene :-)
Avatar billede droner Nybegynder
18. august 2010 - 19:53 #5
lukkes