Avatar billede vac Nybegynder
15. januar 2010 - 11:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spil installation igennem steam

Er der nogen der ved hvad der kan være galt når man prøver at installere et spil der automatisk starter Steam og der skal man kunne registrere sit spil, men jge får et fejl

"You are unable to register key on this account"

HJÆLP
Avatar billede JegErMegetHemmelig Nybegynder
15. januar 2010 - 12:08 #1
Du bør gøre følgende:
Luk ned for steam. Prøv at slette alle filer i din Steam mappe, undtaget Steam.exe og steamapps mapperne. Genstart steam.

Hjælper dette ikke bør du prøve en såkald "cleanly reinstall steam".

Link til guide for clean reinstall: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Cleanly_reinstalling_Steam

Hvis alt ovenstående ikke hjælper bør du kontakte Steams support:
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1223-QROC-4460
Avatar billede vac Nybegynder
16. januar 2010 - 13:26 #2
Jeg har prøvet det her før, men det hjælper ikke en meter, og jeg har også skrevet til steam support men der er ingen svar efter 4 dage.

steam support = ingen support
Avatar billede JegErMegetHemmelig Nybegynder
18. januar 2010 - 09:13 #3
Steams support skulle meget gerne give et kvalificeret svar. Evt. post det herinde. De skal lige have en chance for at svare :-). De får sikkert mange mails ind om dagen. Hvis ikke du har svaret i overmorgen, kan du godt rykke dem for det.
Avatar billede JegErMegetHemmelig Nybegynder
18. januar 2010 - 11:43 #4
Rettelse:  Hvis ikke du har svaret

Der skal stå: Hvis ikke de har svaret