Avatar billede dingalings Nybegynder
14. januar 2010 - 17:21 Der er 1 kommentar

opsætning af huawei e960

hej jeg er gammel kunde hos 3G og fik tilsendt en huawei e960 trødløs router i 3G´s tilbud. nu er flyttet til fullrate og har fået en router fra fullrate der ikke er trødløs.
så er mit spørgsmål ,kan man opsætte 3G tådløse router sammen med fullrates og få wireless??? og hvis ja hvad så med sikkerhedskode? hvodan laver jeg sådan en uden fullrate???

er helt på bar bund så alt vil hjælpe...tak
Avatar billede andersbaekgaard Nybegynder
30. marts 2010 - 23:58 #1
Hej. Har du fundet svaret på dit spørgsmål? Jeg sidder nu i samme situation - dog er jeg gået til TDC. Mvh Anders