Avatar billede gigasus Nybegynder
14. januar 2010 - 15:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

privat email service??

jeg leder efter en email service hvori jeg forbliver anonym, ikke adressen på mailen, men som bruger, altså en service hvor de ikke registrere min ip eller opgiver mine private ting til 3. part på noget tidspunkt. er træt af at give alle mine oplysninger ud selvom de ikke skal bruge dem til andet end at sælge det videre. jeg vil gerne forblive anonym, på en simpel alm email service... tak
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2010 - 16:40 #1
du kan jo købe et domæne-navn, og via dk-hostmaster sætte det til anonym og så lave din egen mail-server (kræver, at du har fast ip-adresse).
https://www.dk-hostmaster.dk/lovstof-regler/persondatapolitik/politik-om-personlige-oplysninger/
besværligt - men muligt.

ps: gigasus.dk er optaget af Eughtina Lena Hammer McCammon
Avatar billede gigasus Nybegynder
14. januar 2010 - 16:53 #2
hvad har dit ps. med sagen at gøre?
Avatar billede gigasus Nybegynder
14. januar 2010 - 16:55 #3
også tænker jeg på en service gratis eller betaling
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2010 - 17:11 #4
ps er jf dit brugernavn - så det kan du ikke få som domænenavn.
hvis du ikke stoler på m$ eller google som mail-udbyder, så er der ikke nogen muligheder tilbage - mindre firmaer kan jo krakke, og så er der ingen, der ved hvad der sker med deres data.
og egen mail-server er ikke så vildt svær at styre - og du tror næppe på andre til at håndtere dine data. EU/USA vil jo have mulighed for at spore terrorister, så nogle data skal findes.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
14. januar 2010 - 20:21 #5
hotmail
mail.com
Avatar billede gigasus Nybegynder
15. januar 2010 - 10:39 #6
hun havndler det hverken om tillid til microsoft, eller om jeg vil registreret et domaain. men læs lige hvad jeg skiver. leder efter en email service der ikke kræver en masse oplysinger og som ikke gemmer alle mine ting for evig tid. taaaak
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
15. januar 2010 - 12:30 #7
hotmail
mail.com
Avatar billede gigasus Nybegynder
15. januar 2010 - 13:48 #8
hva jonas din stammende spade fatter du hat? læs dog hvad jeg skriver eller lad vær med at bidrage det er jo til grin
Avatar billede gigasus Nybegynder
15. januar 2010 - 13:50 #9
hahahah ^^^!!!
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
15. januar 2010 - 18:12 #10
så så møffe, det er vis dig der er fatsvag

kender du ikke til john doe, klovn
Avatar billede gigasus Nybegynder
18. januar 2010 - 10:48 #11
nej det tror jeg ikke din spade, der er ingen grund til at skulle lyve i en application og senere blive slettet vel din ******* narrøv. læs dog hvad der bliver skrevet istedet for at spille så pisse smart. jeg skriver som en voksen som du ter dig som et lille barn jo. hold dig væk fra mine tråde sucker
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
18. januar 2010 - 14:21 #12
nå ja, nu var det jo dig der begyndte at skrive som et barn. (stammende spade fatter du hat)

Nu har jeg haft diverse e-mail konti i 10år uden at blive slettet, så det går da fint

Og hvis du tror du kan være anonym på nettet så tro om, der bliver logget i hovede og røv alle mulige steder

så du må tilbage til skrivamaskinen, du er endnu ikke moden til nettet.

Og se så lige at få lukket dine 7-8 år gamle spørgsmål, folk gider jo ikke hjælpe når du aldrig gider at svare
Avatar billede gigasus Nybegynder
25. juni 2010 - 13:02 #13
findes ikke
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
03. juli 2010 - 12:54 #14
gu fanden findes der da spørgsmål der er 7-8 år gamle, som du nægter at svare på