Avatar billede DanielBS Novice
13. januar 2010 - 17:20 Der er 1 løsning

Fejl ved XBOX360 og PC = Fejl 1068

Hej Eksperten

Jeg har netop fået en xbox360 ind af døren. Den vil jeg så gerne have konfigureret med i PC via dens media center. Men når jeg skal sætte WMP til at dele på computeren kan ikke ikke få den til at accepterer.

Derfor skal jeg følge denne guide:

"Go to Control Panel -> Admin Tools -> Services -> Universal Plug and Play and Start it"

Problemet er bare, at jeg får en:
Fejl 1068: Tjenesten eller gruppen, som den afhænger af, startede ikke.

Og den kan jeg ikke finde løsningen på.
Avatar billede DanielBS Novice
15. januar 2010 - 12:46 #1
Svar fundet