Avatar billede wiwi Praktikant
13. januar 2010 - 10:01 Der er 8 kommentarer

hej er der nogle der kunne tænke sig at hjælpe et par timer?

Jeg er p.t. igang med at lave mit eget website og har taget en del kurser i html og dreamweaver. Men men men det er meget lang tid siden at jeg har lavet noget i det så.... Jeg er dog temmelig god til flash.
Nu er det så jeg vil høre om der evt. var en derude (der er supergod til dreamweaver og html) som kunne tænke sig at hjælpe i nogle timer. Jeg vil gerne betale for ydelsen men har ikke super mange penge da jeg p.t. er arbejdsløs.
Håber på nogle svar
Wiwi
Avatar billede bongii Nybegynder
13. januar 2010 - 10:19 #1
Hej wiwi.
Jeg syntes du skal gå igennem følgende guider:
http://www.html.dk/tutorials/html/
http://www.html.dk/tutorials/css/

Så er du godt på vej og det bliver lidt lettere at komme i gang når du har nogle specifikke spørgsmål.
Avatar billede faxe Nybegynder
13. januar 2010 - 10:46 #2
Hvad er det der skal laves, sikkert en hjemmeside, men hvad er det der skal hjælpes med :-)
Avatar billede DGudiksen Nybegynder
13. januar 2010 - 11:19 #3
Jeg syntes du skulle prøve og fortælle os hvad det du skal have hjælp til på din hjemmeside. Så er der sikkert mange flere som vil hjælpe til.

Mvh.
Avatar billede wiwi Praktikant
13. januar 2010 - 12:47 #4
Jamen jeg vil egentlig godt selv lave hjemmesiden, men har nok brug for noget hjælp/vejledning undervejs. Hvormeget ved jeg først når jeg går igang, men det ville være fedt, hvis jeg havde lavet en aftale med én, allerede nu. Omfang og hvad der skal laves ved jeg først senere, men en timepris kunne man måske tale om nu.
Jeg håber på, at der kun er tale om få vejledningstimer, men ved det ikke med sikkerhed endnu.
Det skal lige siges at jeg er designer fra Danmarks designskole så det er en online portefolio.
Avatar billede kdasummer Nybegynder
13. januar 2010 - 13:10 #5
hvis du bor i odense, så hjælper jeg folk med deres programmeringsproblemer på ungdomshuset hver onsdag fra 16 til 18. skal også gerne hjælpe dig =)
Avatar billede wiwi Praktikant
13. januar 2010 - 13:36 #6
Øv øv jeg bor i kbh.
wiwi
Avatar billede kdasummer Nybegynder
13. januar 2010 - 13:47 #7
prøv at hive fat i et af de ungdomsskoler der er i kbh så.. de plejer at ha' et sted hvor man kan komme ind og få hjælp til sine it-problemer.. der er helt sikkert nogle nørder der gerne vil hjælpe dig
Avatar billede wiwi Praktikant
26. januar 2013 - 11:43 #8
Er aldrig kommet videre med hjemmesiden, men tak for svar..