Avatar billede ulf Nybegynder
17. juli 2001 - 10:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Et RIGTIGT godt chatprogram til Php?

Hej,

Jeg har brug for et RIGTIGT godt chatprogram eller sourcecode til en PhP-chat der arbejder UDEN brug at MySql eller anden decideret database.

Jeg arbejder på en Php-server, men har IKKE adgang til database.

Kan nogen hjælpe??? - Thanks...

Mvh

Ulf
Avatar billede zytech Nybegynder
17. juli 2001 - 10:27 #1
Har du adgang til asp ?
Avatar billede zytech Nybegynder
17. juli 2001 - 10:27 #2
Jeg tror jeg kender nogle gode chat prog. men det er med MySQL
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. juli 2001 - 10:28 #3
Jeg kan sende dig 3 men skal snart afsted så det skal gå hurtigt send en mail til mark.mikkelsen@mail.dk så får du dem måske tilbage
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. juli 2001 - 17:46 #4
ulf jeg har en, men den skal du give mere end 60 points for. Der er tid på hvor længe man chatter og admin og brugere og postsystem.
interreseret ?

- Zhatten
Avatar billede ulf Nybegynder
17. juli 2001 - 18:14 #5
Til Zhatten> Lyder interessant - hvor mange points vil du have?

Mvh

Ulf
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. juli 2001 - 23:34 #6
ulf, jeg mangler en vigtig fil til det chatsystem nemlig den så man kan oprette sig, da jeg fik det lavet her på eksperten en gang før jul og fik det til sendt blev den nemlig ikke sendt med men kom først i en mail senere som jeg kom til at slette.

Hvilken server kører du da på siden du ikke kan kører med MySQL ?
Jeg har ellers en fed chat liggende med Brugere
Hvor man kan være Normalbruger - En der kan lidt mere og så en der kan det hele :o)
Den har mange godr ting.

- Zhatten
Avatar billede ulf Nybegynder
21. juli 2001 - 21:59 #7
Til Zhatten>Jeg har fået adgang til MySql nu, så lad mig bare se den chat du nævner!

- Ulf
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. juli 2001 - 22:02 #8
ulf.. har du en mail ? så kan jeg sende den til dig.
Avatar billede ulf Nybegynder
21. juli 2001 - 22:17 #9
Zhatten, send blot til bash_basher@hotmail.com.

Er det godt, skal du nok få rigeligt med poing fra moi!

Ulf
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. juli 2001 - 22:32 #10
så skulle den være sendt til dig.
Avatar billede ulf Nybegynder
25. juli 2001 - 15:06 #11
Zhatten>
Thanks for chatscriptet. Jeg har dog i mellemtiden fundet chatscriptet over alle chatscripts:-):

phpMyChat

Den vil jeg arbejde videre med.

Du får alligevel en god slat point...

v/Ulf

Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. juli 2001 - 15:12 #12
ulf>> hvor fandt du det henne ??????
nu har jeg siddet og prøvet på at skrive et selv... og det ****** virker ikke såe....
Avatar billede ulf Nybegynder
26. juli 2001 - 00:22 #13
jelzin101>

Se phpheaven.net/

v/Ulf
Avatar billede jelzin101 Praktikant
26. juli 2001 - 10:55 #14
takker :)