Avatar billede torbenlund Nybegynder
11. januar 2010 - 13:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan lave et logo?

Hej med jer eksperter :)

Jeg skal til at have lavet en hjemmeside, som jeg tænkte, at jeg kunne spare lidt på ved selv at lave logoet.

Men det er lidt sværere, end jeg først troede. Jeg kan ikke helt få PhotoShop til at makke ret.

Logoet, jeg skal have lavet, må gerne være noget i denne stil: http://torco.dk/billeder_morten/logo1.jpg

Der skal stå Team Torco i logoet. Gerne "Team" øverst og "Torco" i midten med den fede skrift med stroke. Nederst må der gerne stå Vemma, som er produktet, vi arbejder med. Her er Vemma-logoet, der evt. kan bruges til det nederste i mit logo: http://torco.dk/billeder_morten/vemma_logo01.png

Farverne må gerne minde om den orange fra Vemmalogoet og den gule fra det andet logo.

Der er frit spil, hvad angår forskellige effekter. Så bare overrask mig ;)

Hvis du sidder og tænker; det kan jeg da sagtens, så er du mere end velkommen til at hjælpe mig lidt her.

Spørg meget gerne hvis der er noget, du er i tvivl om.

Jeg giver 200 point til det flotteste logo :)

Torben
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. januar 2010 - 23:55 #1
Hej Torben,

Skal det bruges på domænet torco.dk? Ellers er det sikkert meget godt at give lidt ekstra information om hvad det skal bruges til.

Det er ret vigtigt, at det bliver et godt logo. For det skal jo ligge stilen for webdesignet og eventuelle tryksager. Derfor skal du sørge for at det ser professionelt ud og at du modtager logoet i en kvalitet, så du kan bruge det i forskellige situationer. Hvis du ikke har fået en aftale i hus med et webbureau, så er du velkommen til at skrive til mig, så vil jeg gerne give et godt tilbud på webdesign og logo.
Avatar billede torbenlund Nybegynder
13. januar 2010 - 00:09 #2
Hej Tino,

Det skal bruges på en side, der endnu ikke er lavet.

Men den nye side kommer til at minde om den på http://thevemmastop.com/home.php - hvis det kan hjælpe lidt :)

Jeg har fået 3 logoforslag fra en designer, men jeg er ikke helt tilfreds med disse. Derfor spørger jeg også her.

Hvad skal du have for at lave et logo? Jeg så jo helst, at jeg kunne nøjes med de 200 point ;)

Torben
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. januar 2010 - 01:43 #3
Ja, det afhænger lidt af hvor meget tid jeg skal bruge på det. Det lyder som en opgave der ligger lige til højrebenet. Men det gør mig lidt usikker at du har kasseret tre andre forslag :-)

Det er lidt nemmere for mig at give dig et godt tilbud, hvis vi kan lave en aftale for webdesignet. Jeg vil gerne tilbyde dig, at lave logoet uden beregning, hvis jeg får begge opgaver.
Avatar billede torbenlund Nybegynder
16. januar 2010 - 17:48 #4
Hej igen Tino,

Undskylder ventetiden...

Jeg har allerede fået et meget fordelagtigt tilbud på hjemmesiden, så jeg kan desværre ikke tage imod dit tilbud.

Jeg har selv leget lidt med et logo, der ligger her: http://torco.dk/billeder_morten/logo7.jpg

Det er ikke sikkert, at dette bliver det færdige logo, men det bliver nok noget i den stil.

Jeg venter pt. på at få 3 nye forslag fra designeren...

Torben
Avatar billede Himbear Nybegynder
16. januar 2010 - 17:57 #5
Hej Torben, ok det er bare i orden. Du er velkommen til at skrive, hvis du alligevel får brug for min hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2010 - 23:40 #6
Hej hvis du stadig mangler logo vil jeg med glæde hjælpe (:
Skriv til min E-mail quicklist@hotmail.com
Er kun 14 men er 100% sikker på jeg kan give dig det du ønsker.

Hilsen Christian R. Larsen.
Avatar billede torbenlund Nybegynder
19. februar 2010 - 13:31 #7
Hej Tritte,

Jeg har selv lavet et logo, som du kan se på www.torco.dk

Jeg må hellere lige lukke denne tråd...

Torben