Avatar billede ryt Nybegynder
10. januar 2010 - 19:38 Der er 5 kommentarer

Office 2007 problem

Hej alle.
Kører win 7. Har lige geninstalleret Office 2007 Enterprise. Hver gang jeg skal bruge f.eks Word begynder pc at konfigurere Office 2007. Altså ikke kun første gang, men hver gang.Hvad skal jeg gøre?
På forhånd tak til den/dem der gider.
ryt
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2010 - 19:43 #1
Prøv dette:

Højreklik på Word ikonet -> Kør som administrator
Avatar billede ryt Nybegynder
10. januar 2010 - 21:05 #2
vejmand>
Den mulighed får jeg ikke når jeg højreklikker.
Hvis du har yderligere tips, ser jeg dem først i morgen.Men tak.
ryt
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2010 - 03:42 #3
Prøv lige Microsoft update, og se om ikke der en opdatering eller to til Office pakken.
Jeg har set andre løse problemet på denne måde....
Avatar billede ryt Nybegynder
12. januar 2010 - 20:40 #5
>vejmand
>karise_larry : Tak for indsatsen,men det har ikke hjulpet.Det virker dog nu efter 3-4 geninstallationer. Jeg ved ikke hvad, der har fået det til at virke.
ryt