Avatar billede jcop Nybegynder
10. januar 2010 - 18:00 Der er 4 kommentarer

Forbindelse til trådløst netværk - men ikke på internettet

Hej Eksperter,

Jeg har problemer med min bærbare Dell XPS pc med Windows Vista.
Jeg kan med PC'en sagtens få adgang til flere forskellige netværk, men kan ikke komme på internettet med min browser. Jeg har intet problem med at komme på internettet via disse netværk med andre PC'er.

Nogen idéer til hvor problemet kan ligge?
Avatar billede haverslev Novice
10. januar 2010 - 18:11 #1
Prøv at tjekke dit McAfee Internet Security center, måske er der spærret for div. deri.

Eller du har måske fået sat for meget sikkerhed på din Internet Explorer eller hvad du kører med af browser.
Avatar billede puno Nybegynder
10. januar 2010 - 18:28 #2
hej jeg havde samme problem så prøv at nulstille din browser det virkede ved mig
Avatar billede 50573433 Nybegynder
23. januar 2010 - 01:08 #3
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2010 - 20:14 #4
Havde lidt af samme problem. Trådløst netværk: "alle" andre pc'er på det trådløse netværk havde Internetforbindelse, undtaget én. Havde lige opdateret Symantec Endpoint Protection på "problembarnet". Efter opdatering var der ikke Internetforbindelse, men stadig forbindelse til det trådløse. Måtte "Disable Symantec Endpoint Protection" før jeg igen fik forbindelse til Internet. Er ved at opdatere Microsoft nu - hvis der ikke er forbindelse til Internet efter opdatering af "alt", ser jeg mig om efter andet "Protection"-software.
-- Symantec virker: "No Internet - No Junk" :-)