Avatar billede Thony Rande Nybegynder
10. januar 2010 - 16:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Printer på Server 2008

Hej

Jeg har en HP C 4780 printer installeret på Server 2008.

Den printer fint, men jeg kan ikke scanne til pc.
Jeg har læst på HP's hjemmeside, at denne kodel ikke kan køre på servere, men mon ikke der er en kender et lille trik...

/Rande
Avatar billede karser Nybegynder
10. januar 2010 - 17:05 #1
Hmm... Hvis HP skriver at det ikke kan køre på en server, så er mit gæt, at det passer!?

Jeg vil tro at det er en begrænsning i driveres evner, til at spoole scanninger, gennem serveren... Men det er rent gætværk :o)

Hvis den kan scanne til Mail, var det måske en alternativ løsning?!

/K
Avatar billede Thony Rande Nybegynder
10. januar 2010 - 21:11 #2
Det ville være en acceptabel løsning, men jeg kan ikke få startet programmet.

Som nødløsning, har jeg installeret program + driver på min laptop, og kan køre det derfra.

Men hvis der er en ligger inde med en løsning, vil jeg meget gerne høre om det.
Det har ikke hjulpet det store at google mig frem til en løsning.

/Rande
Avatar billede sup3rior Nybegynder
11. januar 2010 - 14:40 #3
Som udgangspunkt burde du kunne installere Vista versionen på en Windows 2008 server, Windows 7 versionen på en Windows 2008 R2 server...

Men hvad er det du ønsker at opnå ved at installere den på en server?