Avatar billede Grejbdah Nybegynder
10. januar 2010 - 14:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mangler mus

Har lavet lidt rod med min pc, ja nogen vil måske sige meget.
Problemet er at min mus er frosset fast når jeg starter pc, hvilket betyder at jeg ikke kan noget. Tror selv det er musse driveren der er defekt men kan ikke finde ud af det når musen ikke vil noget. Jeg kan heller ikke bruge TAB og ENTER knappen til det. Ud over det kan pc`en ikke finde mine cd rom og dvd drev. Jag kan dog boote fra både A og D drevet. Hvad gør jeg???

Jeg kører win XP

Hilsen tumpen
10. januar 2010 - 14:09 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
Avatar billede tazco Nybegynder
10. januar 2010 - 14:17 #2
har du for nyligt opdateret bios? Og har du tjekket om tingene er aktiveret i BIOS'en?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2010 - 14:34 #3
tazco> der er blevet gjort opmærksom på at kategorien er forkert, så det er en dårlig ide at hjælpe.
Det ødelægger ideen med at kunne finde en løsning via kategorierne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2010 - 16:09 #4
Husk at lukke her, ved at lave et svar og acceptere det.
Avatar billede Grejbdah Nybegynder
10. januar 2010 - 18:11 #5
ok