Avatar billede sumsar1812 Nybegynder
09. januar 2010 - 18:01 Der er 5 kommentarer

Uden om routeren

Okay jeg er ved at lave en update service hvis man kan kalde det og er ved at lave en server i autoit
den fungere faktisk fint LOKALT! desæværrer ikke ude på nettet
det jeg har prøvet indtil nu er

først forwarder jeg en port (lad os kalde den y)til ip 192.168.x.x og for mit program til at connecte til den ip via port y men dette virker kun lokalt

først forwarder jeg en port(lad os kalde den y) til ip 87.56.x.x
og for mit program til at connecte til den ip via port y men dette virker ikke

nogen der kan hjælpe mig her ?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 18:50 #1
Duøhhh!!! har du taget en "streg"
Avatar billede sumsar1812 Nybegynder
09. januar 2010 - 19:00 #2
nej ? vær sød kun at skrive hvis du har et seriøst svar tak :)
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 19:07 #3
Jo jo... Men få lige styr på dit spørgsmål, ellers er det jo helt umuligt
Avatar billede sumsar1812 Nybegynder
09. januar 2010 - 19:56 #4
omg

en router blokere alt der kommer ind medmindre det er en åbning(skal der være ellers kan du ex ikke komme på nettet) men det jeg vil have er folk skal ind på min computer og hente nogle ting fra mig men det eneste problem jeg har er at folk blive blokkeret af routeren

som jeg skriver har jeg forwardet en port til en ip to gange på to forskellige måder ingen af gangene har virket så tænkte på om der var nogen her inde der hviste hvordan man kom uden om routeren og ind på min computer?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 20:08 #5
Det heder NAT eller Bridge Mode