Avatar billede droner Nybegynder
09. januar 2010 - 14:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player til Mac OS X 10.6

Hej,

Jeg er blevet den glade ejer af en Macbook Pro, men jeg har problemer med at få installeret WM Player. Jeg har downloadet den umiddelbart rigtige installationsfil, men når jeg dobbeltklikker på den får jeg bare en masse ulæselige tegn på skærmen. Er der nogen, der kan hjælpe
Avatar billede dr.big Nybegynder
09. januar 2010 - 15:07 #2
Et godt alternativ er VLC Player
http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html
Avatar billede droner Nybegynder
09. januar 2010 - 15:42 #3
Yes, det er den. Windows Media Player 9 til Mac OS X. Jeg skal bruge netop Media Player, da det skal bruges til bl.a. Netradio.
Avatar billede haverslev Novice
09. januar 2010 - 15:55 #4
Har du også brugt StuffIt Expander til at åbne med ?
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/mac/mp9/default.aspx#download
Avatar billede droner Nybegynder
09. januar 2010 - 17:39 #5
Det har jeg ikke gjort... Jeg prøver lykken. SKal det også bruges til at åbne andre programmer til Mac?
Avatar billede droner Nybegynder
09. januar 2010 - 20:42 #6
Det lykkedes :-) Smider du et svar?
Avatar billede haverslev Novice
10. januar 2010 - 11:13 #7
Det var godt :-)

Nej - mig bekendt, skal ikke bruge StuffIt Expander til andre programmer på din Mac.
Avatar billede bearwindappleyard Nybegynder
11. juni 2011 - 18:26 #8
Dette er "Windows Media Components for QuickTime", er der ikke en måde at få selve WM playeren på sin mac?
Avatar billede bearwindappleyard Nybegynder
11. juni 2011 - 18:28 #9
med andre ord, det er flip4mac og ikke W.M.P.