Avatar billede frededirts92 Nybegynder
09. januar 2010 - 13:16 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

enkel webshop

Jeg har nu ledt i lang tid efter en webshop.

Jeg søger en enkel webshop. indkøbskurv, billedearkiv...

En der kan sættes ind i mit webdesign. søger ikke en af de store oscommerce.

Jeg er ikke god til php, men jeg kan sagtens rette koder til osv.

Alt i alt søger jeg en enkel en der virker, men samtidig mulighed for at udvikle den selv til mit behov.
Avatar billede repox Seniormester
09. januar 2010 - 13:38 #1
Det er nemt nok at henvise til en masse færdige systemer, men det er meget nemmere hvis du fortæller hvilke type varer du sælger.
Avatar billede frededirts92 Nybegynder
09. januar 2010 - 13:45 #2
Det er ikke et emne endnu, da det er en ven jeg laver det for.
Avatar billede frededirts92 Nybegynder
09. januar 2010 - 13:51 #3
Højst sandsynligt tøj
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. januar 2010 - 14:43 #4
Med på en lytter, skal selv bruge en shop til hårdehvidevare...

Har ledt længe, men løber gang på gang panden mod en mur når det kommer til DanKort betaling, det er afsindigt dyrt!
Avatar billede keysersoze Guru
09. januar 2010 - 14:49 #5
da der kun er én administrator af dankort - nemlig PBS - er en stor del af udgifterne faste. Det er mere eller mindre kun abbonementetpris og features der er forskellig fra én udbyder til en anden - så muren bliver ikke lavere ved at vente :)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. januar 2010 - 15:12 #6
kig på http://www.scannet.dk/dk/produkter/shopcms/webshopversion/
men ellers, så kan man evt springe betaling over, og sende pr efterkrav. Coffeecup.com har et par stykker (fri test i 30 dage) - se på http://www.coffeecup.com/software/
der er også en image-mapper, der er til at gå til.
Avatar billede frededirts92 Nybegynder
09. januar 2010 - 15:19 #7
Start venligst et nyt emne!
Avatar billede frededirts92 Nybegynder
09. januar 2010 - 15:22 #8
claes57 jeg søger ikke en af disse sider oscommerce joomla osv. jeg søger et script, som jeg kan gå til og selv rette i. Det er derfor det skal være enkelt
Avatar billede repox Seniormester
09. januar 2010 - 15:35 #9
Det du søger er et system der er tilpasset dine behov - det kan du ikke finde på nettet.
Du må enten tilpasse dine behov til de systemer der eksisterer eller også må du selv lave noget som kan passe til dine behov.
Avatar billede frededirts92 Nybegynder
09. januar 2010 - 16:08 #10
Nej ikke nødvendigvis jeg søger bare et meget simpelt et med en indkøbskurv og et sted hvor produkterne er. så ville jeg f.eks. selv kunne lave kategorier i en menu osv.

det behøver ikke være præcis bare det er enkelt og nemt at gå til.
Avatar billede repox Seniormester
09. januar 2010 - 17:34 #11
Kan du ikke fortælle hvad der er i vejen med de færdige systemer du har fundet, så? Vi aner ikke hvad du skal bruge - din beskrivelse er jo alt for overfladisk og omfatter derfor stort set alle færdige shopsystemer du kan finde...
Avatar billede frededirts92 Nybegynder
09. januar 2010 - 18:26 #12
De store færdige systemer er alt for avancerede til mit behov og giver mig ikke mulighed for at tilpasse den til min hjemmeside.
Avatar billede repox Seniormester
09. januar 2010 - 18:32 #13
Altså, jeg kan kun gentage hvad jeg har sagt; lav det selv eller tilpas dine behov til hvad der er lavet.
Du har - efter sigende - selv brugt lang tid på at finde et alternativ; vores søgninger giver ikke bedre resultater end dine egne.

Alternativt kan du jo betale dig fra at få præcis hvad du mangler, så det kan passe ind dit design.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2010 - 15:51 #14
stadig - prøv coffeecup (shops er dog kun med 7 dages testperiode)
Den lille version til 40$ er jo kun ca 200kr.
http://www.coffeecup.com/shopping-cart-designer/
Avatar billede acore Ekspert
11. januar 2010 - 16:08 #15
Avatar billede keysersoze Guru
11. januar 2010 - 18:05 #16
En webshop er en ret kompliceret ting - så enten får du kodeting, der er så elendige, at det hele også kan være lige meget eller også få du store, gode og robuste løsninger man virkelig kan bruge til noget. Så i mine øjne må det mest af alt handle at få opgraderet PHP-evnerne.
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2010 - 11:40 #17
lukketid?