Avatar billede regnfrakker Nybegynder
08. januar 2010 - 19:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

blnkende billeder?

Hey alle.

Har lige købt en ny bærbar computer, men når jeg er på internettet eller msn, blinker alle billederne hver gang jeg bevæger musen, ? kunne forestille mig der sku en opdatering eller et eller andet til... nogen der kender til det samme og har et svar ?
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
08. januar 2010 - 19:32 #1
Har lige fundet ud af , at hvis jeg sætter opladeren til bærbaren stopper blinkeriet, hvorfor ? og hvordan gør jeg så den ikke blinker når jeg ikke oplader dyret.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
08. januar 2010 - 19:43 #2
Lyder sært og siden den er ny kunne det tyde på at der var en fejl på enheden.

Du kan evt. selv prøve at opdatere grafikdriveren (se evt. på producentens hjemmeside), men ellers ville jeg faktisk ringe til supporten hos producenten.
Avatar billede tiger_dk Mester
08. januar 2010 - 20:01 #3
hvad er det for en bærbare ? Mærke ?
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
09. januar 2010 - 20:24 #4
Det er en Acer PC, aspire 5538
grafik : ATI Radeon HD 3200 Graphics.
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
09. januar 2010 - 20:43 #5
Nu fortsætter den også med at blinke når jeg har opladeren i,
det faktisk ude an set hvad jeg bruger netttet til, så blinker alt hvad der hedder billeder, og tekst kolloner som denne når jeg skriver den, det er vildt mærkelig, og meeeeget irriterende ! :-(
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. januar 2010 - 23:12 #6
Har du ringet til support? Det sker et computere går i stykker? Har du opdateret driveren?

Hvis ikke du skriver hvad det gør er det svært at hjælpe - og så nytter det ikke at oprette dobbeltspørgsmål...folk her hjælper dig frivilligt. Ingen respons = ingen svar.
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
09. januar 2010 - 23:20 #7
hehe.. i know easy now, nope har ikke ringet til support (endnu, venter og ser om der er nogen der kender til problemet), og driveren er den nyeste der er. Har prøvet at kigge lidt på nettet, om der er nogen der har set ligende problemer, men det er vist ikke tilfældet..
Avatar billede tiger_dk Mester
10. januar 2010 - 11:25 #8
det kunne tyde på en løs forbindelse, vil jeg mene !
Avatar billede mad_maniac Nybegynder
04. maj 2010 - 15:01 #9
Fandt du nogensinde en løsning på problemet, for jeg sider med samme slag computer med samme fejl.
Avatar billede baerbarto Nybegynder
10. juni 2010 - 15:52 #10
jeg har løsningen -  har været igennem det samme som dig med flimrende skærm i min nye acer aspire 5538, købt sidst i november 2009 - og her er min historie !!
- gennem december og januar kæmpede jeg med acer support, der til sidst lukkede sagen med: "det var en kendt fejl der ingen løsning er på" !
- sidst i januar lykkedes det mig at få support hos microsoft (selv om det er en oem-version der ligger på pc-en) - en stor hjælp til at finde problemet, som strakte sig over 3 uger, men desværre uden resultat !
- 1. marts til "reparation" på garantien via fona med en beskrivelse af problemet og mine forsøg på at løse det selv - suppleret med video af en flimrende skærm. - i den forbindelse fandt jeg ud af, at "fejlen" også var årsag til at der var problemer med at se dr-tv - både på  32 og 64-bit.
- efter 3 uger hentede jeg pc'en hos fona med beskeden fra serviceværkstedet: "pc-en testet og ingen fejl fundet" !
- dette førte til en længere dialog mod fona (positiv) - der til sidst førte til, at fona tog pc-en retur og jeg fik tilbudt at købe en ny efter eget valg - som blev en acer aspire 5542 som er helt problemfri.
- ps. fona fortalte, at de tidligere har taget en tilsvarende pc retur - med samme fejl - så set i lyset af acers's "lukning" af supportsagen - så syntes jeg at det tyder på en generel fejl på  denne model !!!
- jeg håber at det kan hjælpe dig  !