Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
08. januar 2010 - 19:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger PHP Programør & Designer

Hej med dig vi er nogle venner der har slået os sammen om at stille et community på benene, så er det en programmør, som måtte sige fra og nu skal vi bruge en ny en.

Det meste af jobbet vil gå på rettelser af siden, så som felter, rubrikker og moduler der skal flyttet andre steder hen, og funktioner der skal slåes fra, og til sidst skal der en WAP SMS betalings gateway på, plus en almen betalings modul.

Mit bud vil være det tager 5-7dage for det hele, vil være en fordel hvis du er god til grafik og design også.

Der vil også være godt hvis vi kunne finde en som vi kunne trække på i ny og næ (forsat samarbejde) efter vi bliver færdig,
da efter vi går i gang skal der nogle tillægs funktioner der skal aktiveres og bygges med tiden.

Så hvis du syndes jamen det lyder da ikke så svært så skal du være velkommen til at ligge et PM så vil jeg vende tilbage til dig.

Selve siden heder hotmodels.dk hvis du vil kikke nærmere.

Mvh
Casper Rasmussen
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. januar 2010 - 21:57 #1
Jeg tror du skal oprette det under OPGAVER.
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
09. januar 2010 - 23:12 #2
Lukker denne her ned og opretter en ny i opgaver.. tak for hintet