Avatar billede brianru Nybegynder
08. januar 2010 - 15:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lexmark x2250 printer, windows7 32bit driver

Hejsa:)

Min mor har en lexmark x2250, og har for nyligt fået windows 7 istedet for vista, og jeg kan ikke få printeren til at virke. Der er ingen driver til windows 7 på lexmarks hjemmeside, og den fungere ikke med driveren fra vista. Har prøvet at installere driveren med vista kompatilitet, det virkede heller ikke. Håber der er en der kan hjælpe:-)
Avatar billede Helle48 Nybegynder
09. januar 2010 - 01:01 #1
Prøv de forskellige drivere som styresystemer selv har, måske virker en af dem.
Lexmark er ikke kendt for at lave nye drivere til alle deres produkter hver gang der kommer et nyt styresystem fra Microsoft.
Prøv at kontakt Lexmark og hør om de har tænkt sig at lave driver til X2250. Har de ikke det så må i ud og anskaffe jer en anden printer. En der kan klare Win7.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. januar 2010 - 01:12 #2
Prøv denne  cjr2200DA.exe
http://support.lexmark.com/index?page=downloadFile&actp=CONTENT&productCode=LEXMARK_X2250&id=DR9383&segment=SUPPORTproductCode%3D&userlocale=DA_DK&locale=da den er til vista men skulle virke jeg har lige hentet til en x5500 også til vista som virkede!
Avatar billede brianru Nybegynder
09. januar 2010 - 14:55 #3
Hejsa, og tak for svarene.

Det virkede med den driver du linker til poko1:-)

Men hvordan giver jeg dig point'ne? jeg kan kun acceptere svaret fra Helle
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. januar 2010 - 15:15 #4
Det gør du normalt ved at bede den rigtige om at sende et svar som han / hun så gør og det acceptere du så men jeg tager først point når du har tjænt nogle flere op så du lægger bare et svar selv og accepterer!
Avatar billede brianru Nybegynder
11. januar 2010 - 10:49 #5
hej