Avatar billede Pinelle Nybegynder
07. januar 2010 - 23:09 Der er 3 kommentarer

Formatering af HP computer uden CD

Hej Eksperter :)

Min 6 mdr. gamle HP computer kører efterhånden så langsomt at den skal formateres. MEN der fulgte ingen CD'er med styresystem eller drivere med da jeg købte den. Har hørt rygter om at man skal kunne foretage en formatering uden CD'er. Er det noget i ved noget om, og hvordan skrider jeg fremad?

Bedste hilsner,

Pernille
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. januar 2010 - 00:13 #1
Jeg vil råde dig til at gå ind på dette link her finder du råd til alle dine spørgsmål om lige det du har brug for!
http://www.helgec.dk/
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. januar 2010 - 08:21 #2
Plejer der ikke at være en recovery partition? Tror at man trykker F10 ned under opstart (eller måske F11). Eller måske: Start>All Programs>HP Tools>HP PC System Recovery.
Avatar billede popstar Nybegynder
08. januar 2010 - 12:22 #3
Har selv været ude for det samme - Jeg kontaktede HP og fik dem til at sende mig cd'erne!