Avatar billede john5 Nybegynder
07. januar 2010 - 15:53 Der er 3 kommentarer

Fejl i mine netværks-indstillinger? PS3 medieserver streaming

Hello everybody!

Jeg har 2 Laptop, en med Windows 7 og en med Vista.

Jeg har det problem, at jeg skal have min medie server til at fungerer på min PS3.. Altså streaming..

Det hele kører over trådløst netværk med en trådløs router fra 3.
Model: Huawei B970

Jeg har prøvet med sindssygt mange forskellige indstillinger med begge computere, men PS3 vil bare ikke finde 'serveren'..

I går prøvede jeg så med at sætte et kabel fra computer til router, også fandt PS3 (stadig trådløs) den med det samme, og det fungerede perfekt.

Kan man virkelig ikke gøre det, hvor det hele er trådløst?!
og hvis jo, hvor går jeg så galt henne?

Mvh.
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
07. januar 2010 - 16:51 #1
Har du prøvet en guide? : http://www.ps3tech.dk/guides/1609-ps3-media-server

Du skal installerer programmet i guiden.
Avatar billede john5 Nybegynder
07. januar 2010 - 17:13 #2
kender godt den "guide", der er ikke noget at komme efter.
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
07. januar 2010 - 17:53 #3
Nu forstår jeg det ikke ?