Avatar billede woel Nybegynder
06. januar 2010 - 19:50 Der er 2 kommentarer

Kopiring til HD

Jeg har en netgear server og en 1,5 TB HD, kan det virkelig passe at jeg ikke kan kopire mine film fra PC til HD og derefter sætte den i min server, bliver nødt til at formatere hver gang jeg sætter den enten i PC eller server for at se den?
Tager jo en krig at kopire over netværket :(

Tak for hjælpen :)
Avatar billede massi99 Nybegynder
06. januar 2010 - 19:58 #1
Foretrækker at flytte mine film ved hjælp af en switch (http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=switch&pid=44160)som kører Ethernet 1000Base-T (1 gbs), så er det bare et kabel i svinet(serveren) og i din pc også er det bare med at flytte.
Avatar billede woel Nybegynder
06. januar 2010 - 21:58 #2
okay, det vil jeg prøve så, tak for svaret :)