Avatar billede nippo Nybegynder
06. januar 2010 - 19:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Trådløs forbindelse driller (Tror jeg)

Hej. Jeg har en internet-kobling på 13 mbit. btw. Jeg har købt nogle fede spil på Steam i deres juleudsalg. Jeg kan huske at de spil jeg havde i forevejen downloadede jeg med ca 700-800 kb/s. Nu downloader jeg kun med 20-40 kb/s. Jeg har lagt mærke til at min lille "Antenne" bag på min PC er lidt bøjet ude for uden. Jeg sad og Hentede et spil med ca 30 kb/s. og så fik jeg pip af at det gik så lansomt fordi jeg ikke kunne lave noget imens. Så jeg sad og drejede lidt med antennen og pludselig steg den til 400-500 kb/s. og så faldt den til de 30 igen. Jeg har bestilt en ny antenne http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=185331. Nogen der ved hvad jeg evt. også kunne gøre?
Avatar billede nippo Nybegynder
06. januar 2010 - 19:16 #1
Jeg har Linksys WRT54GC ver 2.0. Ved ikke om i skal bruge det til noget :D
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. januar 2010 - 20:55 #2
Lyder som om du har noget der støjer, det kan godt være en dårlig antenne, naboens trådløse på samme frekvens eller noget nyt elektronik du har købt
Avatar billede nippo Nybegynder
07. januar 2010 - 13:16 #3
d-_-b
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. januar 2010 - 14:52 #4
Hvad fandt du ud af?
Avatar billede nippo Nybegynder
10. januar 2010 - 16:24 #5
ikke noget...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. januar 2010 - 20:44 #6
Jamen så lad os da give op.

Har du prøvet at skifte kanal på Routeren?
Avatar billede nippo Nybegynder
22. januar 2010 - 16:27 #7
Nej hvordan gør jeg det?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. januar 2010 - 08:22 #8
Du vælger kanal inden under tråsløs opsætning af routeren, har du nogen sinde været inde og sætte routeren op?
Avatar billede nippo Nybegynder
26. januar 2010 - 13:45 #9
Nej. Men det gjorde min storebror for mig. Jeg kan sagtens komme ind i vores router og ændre noget hvis du kan guide mig. Har du skype eller lign. jeg må få?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. januar 2010 - 17:20 #10
support på E foregår på E. Jeg vil anbefale at du snakker din bror. Hvis det ikke er muligt vil jeg gerne forsøge at guide dig gennem det.