Avatar billede jelling Nybegynder
27. december 1999 - 16:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Back-up af spil til playstation

Jeg har behov for hurtig hjælp vedr. hvorledes jeg brænder et back-up af et spil til playstation.
Jeg har en Medion brænder med tilhørende NERO - burning rom software
Avatar billede ravelin Nybegynder
27. december 1999 - 16:18 #1
Se hvordan man gør her : www.gamecopyworld.com
Avatar billede ravelin Nybegynder
27. december 1999 - 16:32 #2
Eller mere præcist her : http://www.gamecopyworld.com/psx.htm
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. december 1999 - 17:52 #3
Når jeg tager back-up, så bruger jeg bare CD copy funktionen i Nero ... meget nemt!
Avatar billede t-man Nybegynder
28. december 1999 - 00:09 #4
Du skal huske at du skal havde en boot chip i din playstation...
Avatar billede rea Nybegynder
28. december 1999 - 11:44 #5
Bare en kommentar: Det er ulovligt at kopiere spil til playstation.
Avatar billede 124351212241 Nybegynder
09. maj 2001 - 17:23 #6
Du skal lave en images, fil til din harddisk, og bagefter hente den til brænding
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2007 - 23:50 #7
Bare en kommentar: Det er ulovligt at kopiere spil til playstation

>>ikke når man ejer originalen og kun bruger kopien inden for ens egen 4 vægge .