Avatar billede sbmoller Nybegynder
05. januar 2010 - 09:07 Der er 7 kommentarer

Tilslutning af 2 skærme + bærbar computer skærm intel 965 chipset

Hej eksperter!

Jeg har en HP notebook med graffik kortet "Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family" installeret.

Pt. har jeg til sluttet to skærme hvilket fungere uden problemer.

Bærbaren er tilsluttet en docking station og skærmene er tilsluttet via et DVI og et VGA kabel (dsub).

Når jeg så "åbner" for bærbaen har jeg ikke mulighed for at se noget på alle tre skærme på en gang - kan dette ikke lade sig gøre? Skal jeg have en speciel driver eller er der en anden mulighed?

Ser frem til jeres svar! og på forhånd tusind tak!
Avatar billede justrace Novice
05. januar 2010 - 09:32 #1
Tænker du på mens den booter? Det kan sandsynligvis ikke lade sig gøre.

Men prøv at beskriv lidt mere af det.
Avatar billede sbmoller Nybegynder
05. januar 2010 - 15:08 #2
Nej jeg tænker på generelt.

Jeg vil bare gerne have at der skal være tre skærme tilsluttet og virkene på computeren på samme tid. Altså to alm skærme samt skærmen på bærbaren. Men når jeg er inden i skærm instillingerne kan jeg kun vælge 2 skærme...?

Jeg ved at jeg på et tidspunkt har haft en intel driver hvor jeg kunne vælge flere skærme det var godt nok på en stationær med et ekstra GFX kort..?
Avatar billede justrace Novice
05. januar 2010 - 16:24 #3
Ja med den stationære var det jo en helt anden sag, men se her:
http://www.eksperten.dk/spm/890343

Nok den eneste løsning der kan bruges til bærbar.
Avatar billede sbmoller Nybegynder
05. januar 2010 - 21:32 #4
hmm det er ikke nogen løsning jeg lige kan bruge - det skal ikke koste noget og havde en ide om at det blot var driveren der skulle evt. opgraderes..?
Avatar billede justrace Novice
05. januar 2010 - 22:03 #5
Hmm, hvordan kan du have 2 skærme på din bærbare? Der er da normalt kun 1 stik?
Avatar billede sbmoller Nybegynder
06. januar 2010 - 22:13 #6
i min docking station er der en dvi udgang og en vga udgang - så ingen problemer med det..?
Avatar billede justrace Novice
06. januar 2010 - 22:17 #7
Næh, men de er nok ikke beregnet til at bruge på samme tid. :)