Avatar billede nippo Nybegynder
04. januar 2010 - 15:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Antenne bag på min PC

Hej jeg har sådan en antenne dims bag på min PC. Det eneste jeg ved om den er at den sender trådløst signal tim min linksys router. Min PC står med bagside op ad min væg og ved et uheld kom jeg til at skubbe til min PC så antenne brækkede. Da den ikke var brækket downloadede jeg med ca 600 kb/s. nu downloader jeg med 40 kb/s. Da jeg vrikkede lidt med antennen kom jeg op på normal download hastighed og 10 sek. efter faldt den til ca 40 kb/s. igen. Nogen der ved hvad antenne hedder så jeg har mulighed for at købe en ny og er der nogen der ved hvad sådan en ny koster?

PS. Ved ikke helt hvilken Kategori den hører til.
Avatar billede nippo Nybegynder
04. januar 2010 - 15:11 #1
Til dig, der synes mine spørgsmål er dumme: Grin endelig af mig, gerne højt og længe, men undlad venligst at kommentere med mindre du svarer på spørgsmålene. Det er spild af tid både din og min tid. Jeg spørger jo af den simple grund, at jeg gerne vil blive klogere.
Avatar billede nippo Nybegynder
04. januar 2010 - 15:12 #2
Det var klog sagt! :D Jeg kopiere det og sætter det ind i alle mine spørgsmål :D
Avatar billede thov Forsker
04. januar 2010 - 15:14 #3
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2010 - 15:21 #4
Avatar billede nippo Nybegynder
04. januar 2010 - 15:21 #5
virker den også til Linksys WRT54GC ver 2.0?
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2010 - 15:26 #6
med alvorlig angst til dit indlæg #1 skulde du måske overveje den anden tråd så kan du hænge antennen op på vægen og lege sammenstød med muren indtil det næste et eller andet går sig en tur
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2010 - 15:27 #7
hvis ##4 så ja!
Avatar billede nippo Nybegynder
04. januar 2010 - 15:31 #8
*poko1  Kan du formulerer #6 lidt bedre?
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2010 - 15:40 #9
det er du selv syld i du ville jo gerne være klogere eller?
Avatar billede nippo Nybegynder
04. januar 2010 - 15:49 #10
øhh... what?
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2010 - 15:54 #11
ok sæt et svar og behold dine point som ny på tråden kan du senere få brug for dem!husk selv at acceptere!
Avatar billede nippo Nybegynder
04. januar 2010 - 16:01 #12
...