Avatar billede cmolesen Nybegynder
16. juli 2001 - 22:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Download problemer

Hej alle,

Jeg benytter IE 5.5, og stofanet opkobling og har følgende problem:

Når jeg downloader en fil stopper browseren meget ofte og siger at downloaden er fuldført selv om det ikke er tilfældet.

Der er nogle filer, der ikke kan downloades med en download manager, så der for er jeg interessret i at løse problemet.

Nogle forslag??

Mvh.

Carsten
Avatar billede gba Nybegynder
16. juli 2001 - 22:45 #1
prøv www.getright.com og download getright og prøv igen
Avatar billede lunder Nybegynder
16. juli 2001 - 22:53 #2
Ja - Getright - Go!Zilla og Download Accellerator som efter hvad de siger skulle være hurtigere! - men man ved aldrig!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
16. juli 2001 - 22:56 #3
Lad vær\' med at downloade :)

Ej, jeg kan anbefale www.speedbit.com - altså Download Accelerator. Den går godt nok kold nogle gange for mig, men det funker nu ellers fint nok. Hvis den går kold, starter du jo bare hvor du var kommet til.

::sunlock.dk::
Avatar billede cmolesen Nybegynder
16. juli 2001 - 23:01 #4
Min pointe er jo netop, at der er nogle filer, der ikke kan downloades med en downlaod manager.

Derfor vil jeg gerne have min browsers download funktion til at virke.

Carsten
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
16. juli 2001 - 23:05 #5
Det er ikke sikkert at den kommer til det.
Jeg har selv stofanet og har ALDRIG haft problemer. Jeg bruge IE 5.5 på win2k.
Min ældre maskine med win98 (også stofa) har heller ikke nogle problemer (ud over at den mister forbindelsen fordi den er for langsom)

::sunlock.dk::
Avatar billede lunder Nybegynder
16. juli 2001 - 23:06 #6
Prøv at slette IE og geninstaller det, eller kig på microsoft.com og se om der findes en patch til problemet
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
16. juli 2001 - 23:08 #7
lunder <<<

...eller også ligger problemet et helt andet sted:
Micro$oft... måske fejlen bare ligger der?

::sunlock.dk::
Avatar billede meistro Nybegynder
17. juli 2001 - 01:35 #8
Getright er et rigtigt godt program. Man kan stoppe midt i et download, og fortsætte på et andet tidspunkt, altså derfra hvor man slap.
Avatar billede klatten Nybegynder
17. juli 2001 - 10:18 #9
Hvilken download manager bruger du? Hvis du vil aktivere browserens download funktion i stedet, kan du jo bare afinstallere din download manager....eller hvis du tilfældigvis bruger Getright, kan du bare trykke shift nede, når du klikker på det link, der skal downloades.
Avatar billede cmolesen Nybegynder
18. juli 2001 - 09:54 #10
Da jeg desværre ikke har fået et svar der løser mine problemer, tager jeg mine point hjem igen.

Ellers tak for forsøgene

Carsten
Avatar billede klatten Nybegynder
19. juli 2001 - 08:15 #11
.....det er jo heller ikke nemt, når du ikke kan formidle problemet på en forståelig måde.
Avatar billede cmolesen Nybegynder
22. juli 2001 - 12:54 #12
->klatten
\"Derfor vil jeg gerne have min browsers download funktion til at virke\", skrev jeg i en kommentar.

Hvilke af de ord var det du havde svært ved at forstå??

Carsten