Avatar billede mrscoop Nybegynder
03. januar 2010 - 20:47 Der er 4 kommentarer

Programmering og design

Hej

Jeg søger en systemtudvikler til programmering af et helt nyt site af OnlineAnnoncer.dk - helst på en fast pris efter vurdering af sitet og et kommende projektoplæg.

Har en sådan opgave din interesse må du meget gerne skrive tilbage med angivelse af dine referencer.

Hilsen

Nicolai
Avatar billede mrscoop Nybegynder
03. januar 2010 - 20:47 #1
Glemte mail adresse til kontakt:  info@onlineannoncer.dk
Avatar billede it-michael Nybegynder
06. januar 2010 - 06:25 #2
Hej Nicolai

Vi driver www.js-software.net og www.outsource-it-to-thailand.com, jeg har været projektleder indenfor I.T. de sidste fire år, John min makker har 32 års baggrund som programmør.

Vi kan løse opgaven inden for PHP som udmiddelbart er det vi anbefaler fra din beskrivelse af opgaven.

Vores time pris er baseret på 150.- DKK i timen.

Hilsen Michael
Avatar billede ennovation Nybegynder
11. januar 2010 - 12:32 #3
Hej Nicolai,

Hos ennovation har vi en lang erfaring indenfor programmering af hjemmesider og webløsninger. Du kan se en liste af referencer samt eksempler på vores arbejde på vores site: www.ennovation.dk

MVH
ennovation
Avatar billede hoeks Nybegynder
17. januar 2010 - 14:59 #4
du skal være velkommen til at kontakte mig på rasmus[at]hoeks.dk

Jeg har stor erfaring med at lave og designe sites i Joomla.