Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
03. januar 2010 - 11:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skal startes 4-6 gange

Hej alle

Har et problem med min pc, den er begyndt at drille når jeg starter den op, i stedet for at starte op blinker skærmen bare uden er der er noget billede på? ind i mellem kommer der så billede (start billede med bundkort loge) og starten af windows, der hvor der køre en bar og så begynder den at blinke igen, det kan jeg så gøre 4-8 gange og så starter den op, Har lige prøvet at geninstalere og den gør det stadig  håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2010 - 11:27 #1
Du har lagt dit spm i en forkert kategori. Skulle være lagt under hardware og ikke Eksperten. Den er kun til problemer i forbindelse hermed.Luk dette spm ved at svare på denne og acceptere svaret selv.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2010 - 11:32 #2
Kan se du har oprettet et nyt spm på problem, så du skal kun lukke dette.
03. januar 2010 - 11:36 #3
Jeg kan godt forstå, at du som ny (?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

Hvad med at holde dig til oprindelige spm. -> http://www.eksperten.dk/spm/897140

OG vende pænt tilbage dertil ???
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
16. februar 2010 - 08:26 #4
ok sry